Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat funnet ut at vi venter barn, er 4+4 idag. Sist graviditet var jeg ganske plaga med bekkenløsning fra ca uke 25 og ut, var delvis og helt sykemeldt de 3 siste mnd før permisjon. Det første var det så og si ingenting. 

Jeg tok test dagen etter forventet mens som var positiv, og dagen etter det (og dagene etter) har jeg hatt vondt i ene rompeballen 😂 kan få plutselige strålinger som gjør at jeg mister litt styrke i foten, minner meg veldig om bekkemsmertene sist graviditet, bare at da satt de også i front, og selvfølgelig mye verre enn nå. 

Jeg har også vært "veldig" gravid denne gangen, mye "strekksmerter" i livmor, veldig trøtt og litt morgenkvalme. Dette kom aldri, eller en del senere i de to forrige svangerskapene. 

Kan dette bety at jeg kan vente meg et svangerskap med mye bekkensmerter og plager? 😅

Ser for meg at kanskje arbeidsgiver må få vite dette litt tidligere enn planlagt 

Anonymkode: f71ad...364

Skrevet

Hadde ekstreme bekkensmerte i uke 6 ish, fikk sykemelding å ble bedre etter to uker

Anonymkode: e6bc3...73d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ekstreme bekkensmerte i uke 6 ish, fikk sykemelding å ble bedre etter to uker

Ok, mine er heldigvis ikke ekstrem enda. Får plutselige strålinger som er litt vond, men enda så klarer jeg å skjule det 😂

Sist var det en del krykker, og de siste ukene sov vi nede så jeg slapp trappa 🙈 håper det kan bli bedre, men greit å høre om andre som har opplevd lignende

Anonymkode: f71ad...364

Skrevet

Jeg kjente knivstikk i ryggen og stråling nedover i setet i uke 6. I uke ble det enda verre og resten av svangerskapet var det mildt sagt jævlig vondt. Har aldri følt meg så ubrukelig! Oppsøk hjelp tidlig, ikke push deg utover smertegrensen er mine beste råd. 

Anonymkode: 35223...6c9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente knivstikk i ryggen og stråling nedover i setet i uke 6. I uke ble det enda verre og resten av svangerskapet var det mildt sagt jævlig vondt. Har aldri følt meg så ubrukelig! Oppsøk hjelp tidlig, ikke push deg utover smertegrensen er mine beste råd. 

I uke 12 ble det enda verre, skulle det stå... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppsøk hjelp tidlig,

Dette er viktig ! Jeg oppsøkte selv hjelp etter fire dager og er nå helt Fin. Kiropraktoren sa at sendested venter alt for lenge å da blindet slitasje som man normalt sett ikke får fikset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...