Finngirl Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 (endret) Dette er så ekkelt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har datet en en stund nå og vi er vel kjærester. Han bor hjemme i en periode og jeg er der innimellom. Foreldrene hans er hyggelige, litt sære bare kanskje. Poenget er bare at typen deler bad med broren sin. Og de har et så ekkelt bad. Det er skittent og lukter surt. Har skrubbet og prøvd å vaske hver gang jeg har dusjet der, men har jo ikke tilgang på ordentlige rengjøringsmidler så blir ikke så bra. Det verste er uansett badematta. Den er helt stiv og stinker. Sikkert ikke vært skiftet eller vasket på mange år! En kveld hadde vi vært ute og drukket en del. Morgenen etter måtte jeg spy. Rakk ikke helt fram til do og det kom spy på gulvet OG på badematta. Gikk inn til typen og beklagde og fortalte hva som hadde skjedd. Tilbød meg å kjøpe ny badematte. Han orket ikke våkne og bare mumlet ikke tenk på det. Så dro jeg. Nå var jeg på besøk der og moren hans så rart på meg og virket sur. Og badematta er der FORTSATT. Jeg la med ned og luktet på den og den er ikke vasket engang! Hva slags folk er dette. Skal jeg bare kjøpe en ny og gi til dem? Eller bare gjøre det slutt?? Endret 22. november 2020 av Finngirl 3
Apekatten Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Æsj!🙄 se for deg å bo sammen med han senere, hvis han er så dårlig på husarbeid, så blir du mest sannsynlig husmor på heltid. 30
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 1) Kjæresten din bør flytte ut. Kanskje han da lærer seg å vaske etter seg. 2) Du skriver at «ingen» har vasket badematta. Vel, det var du som kastet opp på den, og du er kjæresten din sin gjest. Moren hans vet antageligvis ikke at du kastet opp på den en gang. Hvem tror du det er sitt ansvar å kaste badematta i vaskemaskinen ? +0,5 poeng hvis du svarer at det er kjæresten din. Anonymkode: d0846...af5 27
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Personlig hadde jeg slengt den til kokvask etter at jeg spydde på den. Personlig hadde jeg heller ikke giddet være kjæreste med noen som ikke vasker etter seg. Badet er det mest nasty rommet i huset og bør vaskest minst hver fjortende dag, helst ukentlig.. Anonymkode: ab504...f85 16
visp Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Det er ikke normalt å ha det så skittent. Jeg tenker at typen din ikke har fått dette inn med oppdragelsen da foreldrene tydeligvis syns det er greit å ha folk på besøk mens det er så ekkelt. 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Du kastet opp på den , DU vasker den! 🙄 Anonymkode: d787f...5da 24
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kastet opp på den , DU vasker den! 🙄 Anonymkode: d787f...5da Hun vasker badet deres, flere ganger. Skulle bare mangle at de kunne vasket den gamle sure matta si sjøl. Er ikke som om den ble noe mere skitten av at hun spydde på den. TS, sånn han holder ting ryddig nå, er sånn han vil holde ting ryddig i fremtiden. Sånn badet hans ser ut er sånn deres bad vil se ut om du ikke kan vaske den av en eller annen grunn. Vil du virkelig leve sånn? Anonymkode: 7067b...dff 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Typen din og broren hans bor hos sin mor. Og DU vasker badet deres!? Flytter dere sammen, så er det DU som kommer til å gjøre rent, mens han griser som en unge fordi det ikke er han som må vaske. Og du kommer til å mislike det. Du kommer til å klage. Og han kommer til å klage på at du klager. Og han kommer til å bytte deg ut med ei dame som ikke klager. Før hun oppdager at han ikke klarer å vaske selv......... Og, kjøp en ny badematte og kast den gamle. Og så slutter du å vaske badet deres! Kanskje du kan bruke et annet bad mens du er på besøk der? Anonymkode: 3a75b...368 9
Milky Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Ser bort i fra at badet er skitten ellers.. men om jeg kaster opp på matten inne på noen sitt bad så tørker jeg opp selv? Det er du som må fjerne den ekle matten og kjøpe en ny uansett om de sier at det går greit 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, Finngirl skrev: Dette er så ekkelt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har datet en en stund nå og vi er vel kjærester. Han bor hjemme i en periode og jeg er der innimellom. Foreldrene hans er hyggelige, litt sære bare kanskje. Poenget er bare at typen deler bad med broren sin. Og de har et så ekkelt bad. Det er skittent og lukter surt. Har skrubbet og prøvd å vaske hver gang jeg har dusjet der, men har jo ikke tilgang på ordentlige rengjøringsmidler så blir ikke så bra. Det verste er uansett badematta. Den er helt stiv og stinker. Sikkert ikke vært skiftet eller vasket på mange år! En kveld hadde vi vært ute og drukket en del. Morgenen etter måtte jeg spy. Rakk ikke helt fram til do og det kom spy på gulvet OG på badematta. Gikk inn til typen og beklagde og fortalte hva som hadde skjedd. Tilbød meg å kjøpe ny badematte. Han orket ikke våkne og bare mumlet ikke tenk på det. Så dro jeg. Nå var jeg på besøk der og moren hans så rart på meg og virket sur. Og badematta er der FORTSATT. Jeg la med ned og luktet på den og den er ikke vasket engang! Hva slags folk er dette. Skal jeg bare kjøpe en ny og gi til dem? Eller bare gjøre det slutt?? Det er jo kun to personer som har ansvar for badet til menn/gutter over 12 år. Og det er de to mennene/guttene. Har du spurt typen din hvorfor han ikke vasker? Satt krav om at han vasker før du orker komme på besøk igjen? Dersom ikke, forsøk Førrst å spørre og om han ikke ser poenget i å vaske, si rett ut at du ikke kommer til å kaste bort livet på en taper som ikke gidder vaske. Og, du, Ts? Den badematta skulle du selvsagt ha tatt med hjem og vasket. Litt ukurant å klage på andres dårlige oppdragelse når din egen ikke strekker til. At en fyr mumler i fylleangst et noe er ok er ikke å regne for et svar (verken på dette eller andre spørsmål). Anonymkode: c388f...654 8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Jeg hadde kastet matta om jeg var deg, skaff de en ny Anonymkode: 79d3b...fdc 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 Badematta er nå én ting, jeg kan skjønne at du ikke nødvendigvis la den inn i vaskemaskinen etter at du hadde spydd på den. Det er ikke sikkert jeg hadde gjort det selv heller. Men som et minimum burde du lagt den i en pose. Dagen derpå burde du tatt tak i det. Hva med gulvet rundt? Vasket du gulvet det det hadde kommet spy? Anonymkode: 9459c...b70 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Personlig hadde jeg slengt den til kokvask etter at jeg spydde på den. Personlig hadde jeg heller ikke giddet være kjæreste med noen som ikke vasker etter seg. Badet er det mest nasty rommet i huset og bør vaskest minst hver fjortende dag, helst ukentlig.. Anonymkode: ab504...f85 jeg vasker badet 3 ganger i uka.... Anonymkode: beb09...a81 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, Finngirl skrev: Dette er så ekkelt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har datet en en stund nå og vi er vel kjærester. Han bor hjemme i en periode og jeg er der innimellom. Foreldrene hans er hyggelige, litt sære bare kanskje. Poenget er bare at typen deler bad med broren sin. Og de har et så ekkelt bad. Det er skittent og lukter surt. Har skrubbet og prøvd å vaske hver gang jeg har dusjet der, men har jo ikke tilgang på ordentlige rengjøringsmidler så blir ikke så bra. Det verste er uansett badematta. Den er helt stiv og stinker. Sikkert ikke vært skiftet eller vasket på mange år! En kveld hadde vi vært ute og drukket en del. Morgenen etter måtte jeg spy. Rakk ikke helt fram til do og det kom spy på gulvet OG på badematta. Gikk inn til typen og beklagde og fortalte hva som hadde skjedd. Tilbød meg å kjøpe ny badematte. Han orket ikke våkne og bare mumlet ikke tenk på det. Så dro jeg. Nå var jeg på besøk der og moren hans så rart på meg og virket sur. Og badematta er der FORTSATT. Jeg la med ned og luktet på den og den er ikke vasket engang! Hva slags folk er dette. Skal jeg bare kjøpe en ny og gi til dem? Eller bare gjøre det slutt?? GJØR SLUTT!!! Anonymkode: beb09...a81 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 Jeg tar en rundvask én gang i uka. Vasken blir vaska over noen ganger i uken, samme med toalettet. Anonymkode: 96f34...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg vasker badet 3 ganger i uka.... Anonymkode: beb09...a81 Hvorfor det? "dere er vel kjærester" og du "er der innimellom"? Er det betaling for overnattingen og brødskivene du spiser? Vasker han badet ditt når han er hos deg? Anonymkode: 3a75b...368 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg vasker badet 3 ganger i uka.... Anonymkode: beb09...a81 Ops. Jeg trodde du var ts når jeg svarte deg over her. Anonymkode: 3a75b...368
Finngirl Skrevet 22. november 2020 Forfatter #18 Skrevet 22. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Badematta er nå én ting, jeg kan skjønne at du ikke nødvendigvis la den inn i vaskemaskinen etter at du hadde spydd på den. Det er ikke sikkert jeg hadde gjort det selv heller. Men som et minimum burde du lagt den i en pose. Dagen derpå burde du tatt tak i det. Hva med gulvet rundt? Vasket du gulvet det det hadde kommet spy? Anonymkode: 9459c...b70 Ja jeg vasket så godt jeg kunne, MEN er ingen rengjøringsmidler på badet. Brukte dusjsåpe og papir. Skulle kanskje tatt den med ja, eller kjøpt ny, men regnet med at han gjorde det. Spurte han jo 😕 1
Finngirl Skrevet 22. november 2020 Forfatter #19 Skrevet 22. november 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde kastet matta om jeg var deg, skaff de en ny Anonymkode: 79d3b...fdc Jeg burde gjort det ja, men de har ikke søppelkasse på badet eller på rommet hans. Måtte da kastet den nede eller i søpla rett utenfor. Vet ikke hvor de har poser heller. Vet ikke hva familien hadde ment om det.
Finngirl Skrevet 22. november 2020 Forfatter #20 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo kun to personer som har ansvar for badet til menn/gutter over 12 år. Og det er de to mennene/guttene. Har du spurt typen din hvorfor han ikke vasker? Satt krav om at han vasker før du orker komme på besøk igjen? Dersom ikke, forsøk Førrst å spørre og om han ikke ser poenget i å vaske, si rett ut at du ikke kommer til å kaste bort livet på en taper som ikke gidder vaske. Og, du, Ts? Den badematta skulle du selvsagt ha tatt med hjem og vasket. Litt ukurant å klage på andres dårlige oppdragelse når din egen ikke strekker til. At en fyr mumler i fylleangst et noe er ok er ikke å regne for et svar (verken på dette eller andre spørsmål). Anonymkode: c388f...654 Jeg synes det er rart å skulle dra med seg en badematte med spy på på sykkelen til jobb og deretter hjem og vaske den. hadde det vært min hadde jeg bare kasta den. Trodde han kom til å enten kaste den eller vaske den. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå