Gå til innhold

Baby har bare tatt en lur dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøtt nå men blir det en lur nå så blir natta og forskyvet. 

Hva hadde dere gjort? Prøve legge for natta? Eller la få en lur til? 

De burde jo ha ihvertfall 2 lurer i løper av dagen? 

Anonymkode: 13bc5...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel? Hadde lagt for natta. Baby her på 6 mnd blir lagt rett etter 17, for da er hn supertrøtt. 

Anonymkode: 52f83...711

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trøtt nå men blir det en lur nå så blir natta og forskyvet. 

Hva hadde dere gjort? Prøve legge for natta? Eller la få en lur til? 

De burde jo ha ihvertfall 2 lurer i løper av dagen? 

Aner ikke hvor ganmel babyen din er, men min som akkurat har blitt ett, har blitt lagt ca 18.30-18.50 fra 3 mnd

Anonymkode: 3f769...edc

Skrevet

Oi, baby er 9 måneder. Hvor mange dupper har deres? 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, baby er 9 måneder. Hvor mange dupper har deres? 

Min på 10 mnd kan bare ha én lur nå, ellers driver hun og jodler og reiser seg i senga til etter kl 21. Hun sover ute i vogna fra 13-15 ca, vi går inn aller senest kl 15.45. Hun legges ca 19.15. Hun er inne i en utfordrende søvnfase med mange oppvåkninger. Det er ikke lenge siden det ikke spilte noen rolle hvor sent hun hadde siste dupp.

Anonymkode: 8caac...3e7

Skrevet

Min på ti måneder har fortsatt stort sett to-tre lurer om dagen, de er på en halvtime - tre kvarter hver. Noen ganger har han sovet bare en. Da må han litt tidligere i seng. Han pleier å legge seg seks sju tiden, kommer an på når siste lur var. Storesøstra hans hadde fast en lur om dagen når hun var 7.5 måned ca. Hun var ekstremt tidlig ute med det da. Men, det er et stort spekter med når ungen kutter ned på lurer, og også hvor lang luren dems er. Ikke stress med det. Begynn å legg for kvelden i seks syv tiden. Og juster etter hvordan søvnen er på dagtid, om ungen er i gang med å kutte til en lur kan det være lurt å legge litt tidligere for kvelden

Anonymkode: 001f3...520

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...