Gå til innhold

Hvordan kan jeg nå inn til samboeren min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min tar ikke vare på seg selv. Han spiser som et barn (nuggets, pommes frites, burgere etc.). Fisk og typiske sunne ting orker han ikke smaken på, hvis ikke det er dynka i ketchup eller en type feit saus. Han har høyt blodtrykk, trener ikke og ja. Bryr seg rett og slett ikke. Og han låser seg helt når vi prøver å snakke om det.

Hvordan i all verden kan jeg nå inn til han? Jeg klarer snart ikke mer.

Anonymkode: 73a43...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham uten å være frekk om han vet hvordan kostholdet påvirker kroppen hans. Fortell ham at du er veldig glad i ham, og derfor skulle ønske han tok vare på den - at du vil han skal leve lenge og at han fortjener å ha masse energi. 

Men dette er vanskelig. Man må la andre få leve som man vil... Men, ja, vanskelig. 

Skrevet
1 minutt siden, Rant skrev:

Spør ham uten å være frekk om han vet hvordan kostholdet påvirker kroppen hans. Fortell ham at du er veldig glad i ham, og derfor skulle ønske han tok vare på den - at du vil han skal leve lenge og at han fortjener å ha masse energi. 

Men dette er vanskelig. Man må la andre få leve som man vil... Men, ja, vanskelig. 

Jeg har prøvd. Så mange ganger 😢 Jeg har sagt akkurat det du foreslår her. Han har hatt en vanskelig oppvekst og maten ble en trøst, han noe gått til psykolog, men det løsner liksom ikke noe.

Jeg har også blitt sint og lei meg, men han sier bare at det er ikke noe liv å leve hvis man skal spise mat man ikke liker. 

Skrevet

Mulig han er deprimert? 

Anonymkode: 7778b...962

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han er deprimert? 

Anonymkode: 7778b...962

Ja jeg har faktisk tenkt på det. Hvordan kan jeg finne det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...