AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hei Jeg er 20 har vært singel i ett år ca. og har datet en del. Men det har vært veldig tøft. Spesielt på grunn av to hendelser. Den ene var når jeg begynte å date en hvor jeg var klar på at jeg ikke ville ha noe useriøst og hvis han bare var ute etter å ligge med meg så var jeg ikke intecresert fordi jeg hadde opplevd lignende tidligere. Han sa det var helt i orden og sa han var en "forholdstype". Etter at vi hadde hengt noen ganger begynte han å snakke om sex, men jeg sa at jeg ikke ville ha sex med han men han prøvde flere ganger å gjøre meg tent helt til jeg ble med på det. Jeg ble helt stille etterpå og senere begynte jeg å grine. Dette endte fordi han begynte å forslå friend with benefits og jeg ble veldig såret fordi jeg hadde sagt så tydelig at det ikke var dette jeg var ute etter. (Bakgrunn til situasjonen) Den andre hendelsen var med en jeg datet ca. 2 måneder ganske nylig og han var utrolig snill i begynnelsen og ting gikk bra, men gikk også for fort fram. Vi hadde sex etter kanskje to uker og begge var med på det. Men så begynte ting og snu. Vi begynte å krangle etter tre uker og jeg tror både han var urimelig til tider og jeg var urimelig til tider. Jeg synes etter hvert ting begynte å skurre, men jeg visste ikke hva det var. Men jeg var veldig fram og tilbake om jeg ville være med han fordi jeg følte det var noe som skurret og vi hadde begynt å krangle etter kort tid og det var mye negativ energi jeg ikke visste helt hvor kom fra. Vi ble enige om å avslutte det og det var da ting begynte å bli enda verre. Han ble ekstremt manipulerende. Han sendte meg snap hvor han gjorde alt for å få min oppmerksomhet. Han sa utrolig skremmende ting som gjorde at jeg følte jeg måtte ta vare på han for at han ikke skulle gjøre noe dumt. Jeg tok derfor kontakt med en felles venn av oss fordi deltok for mye energi fra meg. Han snakket med han og han skulle komme til meg slik at vi kunne snakke om det. På dette tidspunktet likte jeg han veldig godt, men så at dette ikke ville fungere på grunn av hvordan han hadde kontroll over meg. (Det som skjedde) Det begynte med at vi snakket og fikk gjort ting klart. Han prøvde å kysse meg, men jeg sa nei. Han prøvde flere ganger og jeg måtte dytte han vekk. Han begynte å si "kan jeg få et lite kyss" og jeg fortsatte å si nei. Til slutt så ga jeg han et lite fort kyss på munnen fordi jeg klarte ikke at han maset sånn. Igjen så begynte han å prøve å kysse meg og jeg trakk, meg vekk, men til slutt kysset jeg han tilbake. Så begynte han å ta på meg og jeg sa nei jeg vil ikke. Han virket skuffet men jeg forklarte han at jeg kan ikke være med han hvis han ikke er stabil nok til å behandle meg på en respektfull måte. Han begynte å kysse meg igjen og dette ble veldig vanskelig fordi en del av meg fortsatt likte han. Så begynte han å hviske skitne ting til meg så jeg skulle bli tent og jeg prøvde fortsatt å sei at jeg ikke ville. Det endte med at jeg lot følelsene mine for han ta overhånd og hvisket noe tilbake. Det var da han kledde av seg og meg og vi hadde sex. Jeg sa på ikke ja, men jeg hvisket tilbake så det er derfor det er Vansklig for meg å si at dette var veldig ugreit. Jeg måtte til slutt kutte kontakten helt fordi han begynte å sende meg at han skadet seg selv og jeg følte et ansvar ovenfor han jeg ikke hadde muligheten å ha og forslo at han burde kontakte noen profesjonelle han kunne snakke med. Anonymkode: 5c5de...6d3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Fakta. Helt umulig å si om du ble presset eller ikke da vi ikke har hørt hans side av saken. Anonymkode: a0ec0...dea 3
Anonym N Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fakta. Helt umulig å si om du ble presset eller ikke da vi ikke har hørt hans side av saken. Anonymkode: a0ec0...dea Ja jeg er veldig enig. Vi hadde en samtale om det fordi jeg ville høre hans side. Og det var det han sa at du hvisket jo i mitt øre også. Derfor jeg prøvde å skrive hans side av saken også. Etter å ha snakket med han kunne han skjønne at jeg følte meg presset. Men jeg er veldig forvirret fordi han fortalte meg at han selv hadde blitt tatt på av en jente og sagt nei flere ganger og sa han slet veldig med den opplevelsen, så når jeg sa nei trodde jeg han kom til å være mer obs på dette.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Jeg tror ikke du er klar for å innlede noe som helst med en mann. Du sier en ting, og lar deg rive med i det neste øyeblikk. Du sender blandede signaler, noe mange menn har vanskeligheter med å forstå som et tydelig nei. Jobb med selvtilliten din og hvordan sette tydelig grenser som du klarer å holde på, før du innleder noe med en mann. Noen menn kan mistolke adferden din som en «teaser» og «hard to get», fordi du etterhvert gir etter. Beklager at jeg er så direkte, men jeg tror ikke du er klar ennå. Menn må man være beintøffe mot hvis du kun vil A og ikke B. Anonymkode: e7ee7...ec6 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du er klar for å innlede noe som helst med en mann. Du sier en ting, og lar deg rive med i det neste øyeblikk. Du sender blandede signaler, noe mange menn har vanskeligheter med å forstå som et tydelig nei. Jobb med selvtilliten din og hvordan sette tydelig grenser som du klarer å holde på, før du innleder noe med en mann. Noen menn kan mistolke adferden din som en «teaser» og «hard to get», fordi du etterhvert gir etter. Beklager at jeg er så direkte, men jeg tror ikke du er klar ennå. Menn må man være beintøffe mot hvis du kun vil A og ikke B. Anonymkode: e7ee7...ec6 Stort enig i det du skriver, foruten siste setning. Jeg ville heller brukt ordet tydelig. Vær tydelig, med ord og kroppspråk. Anonymkode: a0ec0...dea
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Du ble presset, men du er også et menneske som kan og bør ta egne valg. Om du ikke klarer det så ligger faktisk problemet hos deg, og ikke hos den andre. (selv om det jævlig ugreit å ikke gi seg når noen sier nei). Skaff deg litt hjelp til å sette egne grenser. Anonymkode: 24a08...2dd
Anonym N Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du er klar for å innlede noe som helst med en mann. Du sier en ting, og lar deg rive med i det neste øyeblikk. Du sender blandede signaler, noe mange menn har vanskeligheter med å forstå som et tydelig nei. Jobb med selvtilliten din og hvordan sette tydelig grenser som du klarer å holde på, før du innleder noe med en mann. Noen menn kan mistolke adferden din som en «teaser» og «hard to get», fordi du etterhvert gir etter. Beklager at jeg er så direkte, men jeg tror ikke du er klar ennå. Menn må man være beintøffe mot hvis du kun vil A og ikke B. Anonymkode: e7ee7...ec6 Takk for tilbakemeldingen din Jeg tror du har veldig rett og det er noe jeg holder på å jobbe med, fordi jeg har slitt veldig med å stå opp for meg selv. Jeg er allerede på et mye bedre sted allerede etter 2 måneder og jeg har hjelp allerede på grunn av problemer med traumer og oppvekst med manipulasjon. Tror jeg bare må være tydligere og jeg prøver ikke å skylde på dem mer finne ut av hvordan forhindre at dette skjer. Og få tydeliggjort hva jeg må jobbe med
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Du ble overtalt, det kan vi vel si. Du valgte å kysse. Du valgte å ha sex. Ved å si nei, for å så kysse ham, sender du ufattelig blandede signaler, og det blir vanskelig å vite om du bare tuller eller ikke når du sier det du gjør, fordi handlingene dine sier noe helt annet. Anonymkode: 13bb8...a92 3
Anonym N Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du ble overtalt, det kan vi vel si. Du valgte å kysse. Du valgte å ha sex. Ved å si nei, for å så kysse ham, sender du ufattelig blandede signaler, og det blir vanskelig å vite om du bare tuller eller ikke når du sier det du gjør, fordi handlingene dine sier noe helt annet. Anonymkode: 13bb8...a92 Ja det er sant jeg kysset han tilbake. Men det var først etter mange forsøk han hadde presset seg mot meg. Fordi jeg hadde følelser der, men jeg burde vært tydeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå