AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Fireåringen i huset har fått omgangssyke og jeg lurer på hvor lang tid det tar før resten av familien begynner å spy Anonymkode: ab899...6dd
Minya Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Avhengig av hvilket omgangsykevirus det er, så kan du beregne tre til fem dagers inkubasjonstid, mener jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Det kan smitte svært raskt, selv om det vil ta tid før du blir syk. Anonymkode: 5dda9...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Det må jo ikke smitte. Er dere flink med håndvask osv. Men trolig har dere vært igjennom det iløpet av de neste 3 - 4 dagene. Bare vær glad om du og faren ikke får det samtidig. Vi hadde det, og da er det ikke like enkelt å finne ut hvem som skal ta seg av barna........ Anonymkode: a2b25...f17 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det må jo ikke smitte. Er dere flink med håndvask osv. Men trolig har dere vært igjennom det iløpet av de neste 3 - 4 dagene. Bare vær glad om du og faren ikke får det samtidig. Vi hadde det, og da er det ikke like enkelt å finne ut hvem som skal ta seg av barna........ Anonymkode: a2b25...f17 Huff! Ja, vi er veldig flinke med håndvask, og ekstra flinke nå under corona selvfølgelig. Takk for svar dere Anonymkode: ab899...6dd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Par timer til 5 dager. Kommer till ann på hvor godt andres immunforsvaret er. Hvor nære man er og og man har hatt akkurat det viruset før. Jeg fpr nesten ikke omgangssyke mens venninna mi kan nesten bare se på den som har det å bli syk. Men innen et døgn bruker man å merke det. Anonymkode: 18eb7...44f 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Par timer til 5 dager. Kommer till ann på hvor godt andres immunforsvaret er. Hvor nære man er og og man har hatt akkurat det viruset før. Jeg fpr nesten ikke omgangssyke mens venninna mi kan nesten bare se på den som har det å bli syk. Men innen et døgn bruker man å merke det. Anonymkode: 18eb7...44f Takk for svar. Jeg husker jeg ble smittet da eldstemann var rundt året, og det er seks år siden. Men han var jo så liten og måtte bæres hele tiden, så det var vel uunngåelig. Faren påstår at han aldri har hatt omgangssyke og eldstemann har bare hatt det den ene gangen. Anonymkode: ab899...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå