AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hei, har vært på en møte og har fått idag beskjed at jeg er satt i karantene. Er min familie også i karantene og jeg kan ikke sende barn på skolen heller? Nå er det dag 3. og jeg han ingen symptomer, på den anledningen hadde jeg munn bind pg holdt 2 m avstand. Spør her fordi har ikke tålmodig å vente til imorgen. Anonymkode: ba8bd...1dc
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Folkehelseinstituttet har all informasjonen du trenger. Og barna kan på skolen. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/avstand-karantene-og-isolering/ Anonymkode: f9b35...811 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Du skal det som nærkontakt, det skal ikke dine barn eller mann. Du kan ikke levere de i barnehagen osv Vært i samme situasjon selv Anonymkode: 3ede2...cf2
Alvario Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Bare du skal være hjemme. De andre skal holde så god avstand de kan til deg i samme husstand, og ellers leve livet som vanlig. Får du symptomer må du testes (om du ikke allerede planmessig testes to ganger i karantenetiden) 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Er kun du som er i karantene, resten av husstanden kan fortsette livene som normalt. Men greit å ta litt ekstra forholdsregler, ikke fordi de må, men sånn i tilfelle. Anonymkode: da078...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skal det som nærkontakt, det skal ikke dine barn eller mann. Du kan ikke levere de i barnehagen osv Vært i samme situasjon selv Anonymkode: 3ede2...cf2 Skjønner dette. Når jeg i karentene og uten symptomer ville bare hvile uten barn, når som jeg er hjemme fra jobben også. Skjønner veldig godt vi må bare være hjemme alle sammen. Anonymkode: ba8bd...1dc
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner dette. Når jeg i karentene og uten symptomer ville bare hvile uten barn, når som jeg er hjemme fra jobben også. Skjønner veldig godt vi må bare være hjemme alle sammen. Anonymkode: ba8bd...1dc Dette var litt merkelig. Dere skal ikke være hjemme alle sammen. DU skal være hjemme, dermed kan ikke DU levere barna i barnehage ol. De andre i huset kan være ute som vanlig. Anonymkode: 2d712...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var litt merkelig. Dere skal ikke være hjemme alle sammen. DU skal være hjemme, dermed kan ikke DU levere barna i barnehage ol. De andre i huset kan være ute som vanlig. Anonymkode: 2d712...8f0 Da kan mannen levere dem? Jeg skal bare være hjemme og ikke gå noen steder. Anonymkode: ba8bd...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan mannen levere dem? Jeg skal bare være hjemme og ikke gå noen steder. Anonymkode: ba8bd...1dc Ja, han kan levere og hente dem. Anonymkode: 447a4...645 2
Ulrikke Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Jeg var i karantene for et par uker siden. Mann og barn levde som normalt (så lenge de ikke merket symptomer). Hvis du derimot tester positivt havner mann og barn i karantene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå