Gå til innhold

Hei, noen her vært i samme situasjon som meg? Jeg har vært ute, og har fått beskjed jeg skal være i karentene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har vært på en møte og har fått idag beskjed at jeg er satt i karantene. Er min familie også i karantene og jeg kan ikke sende barn på skolen heller?  Nå er det dag 3. og jeg han ingen symptomer, på den anledningen hadde jeg munn bind pg holdt 2 m avstand. Spør her fordi har ikke tålmodig å vente til imorgen.  

Anonymkode: ba8bd...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal det som nærkontakt, det skal ikke dine barn eller mann. Du kan ikke levere de i barnehagen osv

Vært i samme situasjon selv

Anonymkode: 3ede2...cf2

Skrevet

Bare du skal være hjemme. De andre skal holde så god avstand de kan til deg i samme husstand, og ellers leve livet som vanlig. Får du symptomer må du testes (om du ikke allerede planmessig testes to ganger i karantenetiden)

• Liker 2
Skrevet

Er kun du som er i karantene, resten av husstanden kan fortsette livene som normalt. Men greit å ta litt ekstra forholdsregler, ikke fordi de må, men sånn i tilfelle.

Anonymkode: da078...4d1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skal det som nærkontakt, det skal ikke dine barn eller mann. Du kan ikke levere de i barnehagen osv

Vært i samme situasjon selv

Anonymkode: 3ede2...cf2

Skjønner dette. Når jeg i karentene og uten symptomer ville bare hvile uten barn, når som jeg  er hjemme fra jobben også. Skjønner veldig godt vi må bare være hjemme alle sammen. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner dette. Når jeg i karentene og uten symptomer ville bare hvile uten barn, når som jeg  er hjemme fra jobben også. Skjønner veldig godt vi må bare være hjemme alle sammen. 

Dette var litt merkelig. Dere skal ikke være hjemme alle sammen. DU skal være hjemme, dermed kan ikke DU levere barna i barnehage ol. De andre i huset kan være ute som vanlig.

Anonymkode: 2d712...8f0

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var litt merkelig. Dere skal ikke være hjemme alle sammen. DU skal være hjemme, dermed kan ikke DU levere barna i barnehage ol. De andre i huset kan være ute som vanlig.

Anonymkode: 2d712...8f0

Da kan mannen levere dem? Jeg skal bare være hjemme og ikke gå noen steder. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan mannen levere dem? Jeg skal bare være hjemme og ikke gå noen steder. 

Ja, han kan levere og hente dem.

Anonymkode: 447a4...645

• Liker 2
Skrevet

Jeg var i karantene for et par uker siden. Mann og barn levde som normalt (så lenge de ikke merket symptomer). Hvis du derimot tester positivt havner mann og barn i karantene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...