AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Dame 39. Tenker på sex og knulling døgne rundt. Fikk økt lyst og behov for å prøve mer nytt for et par år siden. Er gift og har barn i sammen. Gift i mange år. Han er 15 år eldre enn meg. Men min mann er dessverre kjedelig når det kommer til sex. Vil ikke prøve noe nytt. Sier han er fornøyd med slik det er. Vil heller ikke prøve analsex. Og sist, men ikke minst, han liker ikke å snakke åpent om sex. Jeg falt dessverre for fristelsen og var utro. Først en elsker som viste meg nye sexgleder. Hadde aldri trodd at hard sex skulle tenne meg. Men fy søren så digg det var å bli skikkelig begjært. Selv om det så klart var feil av meg. Dette begjæret, dirty snakk om sex og prøve ut mer er noe jeg virkelig har savnet. Og min mann vet jeg ønsker dette. Derfor blir jeg så skuffet og oppgitt når han ikke gidder og prøve å fornye sexlivet vårt. Var nok derfor jeg lett falt for fristelsen. Angrer egentlig ikke. For elskeren ga meg nytt liv og tro på meg selv. Jeg har også hatt sex med noen flere elskere og ONS. Vet jeg må stoppe før det blir oppdaget. Det siste jeg vil er å såre min mann som jeg faktisk elsker. Ja, det er faktisk mulig å være utro selv om elsker partner. Jeg skulle aldri være utro. Men nå kan jeg faktisk forstå hvorfor noen faller for fristelsen. Jeg vil heller få med min mann på mer sex, enn å være mer utro. Men jeg føler jeg må mase om sex. Tørr ikke fortelle at jeg ønsker hard sex. Bli dominert. Lugget i håret, klask på rumpa og mer. Og at han sier noe dirty og om meg også. Det gjør han aldri. Aldri sagt jeg er sexy. Faktisk hørt mer fra de andre jeg har hatt sex med. Og de er tydeligvis fornøyd med meg. Så hva feiler min mann? Hvordan klare og tørre å si på en fin måte at jeg ønsker litt mer kinky sex? Jeg kunne godt hatt åpent forhold, trekant, par. Det meste. Men vet han aldri går med på det. Han sa han ikke hadde noen fantasier. What? Jeg føler meg på en måte fanget. Men vil være med min mann for alltid. Han sier jeg er veldig kåt. Og da føler jeg meg dum. Burde han ikke være fornøyd med en lystig og villig kone? Noe må gjøres, jeg kan ikke holde på slik for å få dekket mine behov. Men jeg lengter så etter røff sex. Er jeg helt unormal og skadet? Anonymkode: bb653...271 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 TS igjen. Hadde aldri sett for meg at jeg plutselig skulle få en så enorm kåthet og behov for å prøve ut mer. Føler jeg har gått glipp av mye, og har feks lyst å teste ut trekant og analsex. Håper virkelig denne kåtheten og konstant sextanker gir seg snart! Anonymkode: bb653...271
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Kvinner har sin seksuelle topp rundt 40 år, mens menn rundt 20 år. Nå skjønner du vel hvorfor menn var så tullete i ungdommen. Jeg som mann har hatt ei likene elskerinne som var i din situasjon. Var dessverre ikke så mye å gjøre med mannen, men hun kunne tvunget igjennom en viss aksept hos han, om han får valget mellom skilsmisse eller at du kan ha deg på bygda med andre. Anonymkode: 8889e...f12
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, Master1 skrev: Snakk sammen om det .... M@ster Men han liker jo ikke å snakke. Jeg har virkelig prøvd. Han bare ler og sier jeg er sexgal. Kommer ingen vei. Virker dessverre ikke som han er villig til å gi meg mer nytelse. Anonymkode: bb653...271
Troyamin Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg helt unormal og skadet? Anonymkode: bb653...271 Nei, men du er skikkelig råtten mot din mann! Du skulle gått fra han, ikke vært utro. 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dame 39. Tenker på sex og knulling døgne rundt. Fikk økt lyst og behov for å prøve mer nytt for et par år siden. Er gift og har barn i sammen. Gift i mange år. Han er 15 år eldre enn meg. Men min mann er dessverre kjedelig når det kommer til sex. Vil ikke prøve noe nytt. Sier han er fornøyd med slik det er. Vil heller ikke prøve analsex. Og sist, men ikke minst, han liker ikke å snakke åpent om sex. Jeg falt dessverre for fristelsen og var utro. Først en elsker som viste meg nye sexgleder. Hadde aldri trodd at hard sex skulle tenne meg. Men fy søren så digg det var å bli skikkelig begjært. Selv om det så klart var feil av meg. Dette begjæret, dirty snakk om sex og prøve ut mer er noe jeg virkelig har savnet. Og min mann vet jeg ønsker dette. Derfor blir jeg så skuffet og oppgitt når han ikke gidder og prøve å fornye sexlivet vårt. Var nok derfor jeg lett falt for fristelsen. Angrer egentlig ikke. For elskeren ga meg nytt liv og tro på meg selv. Jeg har også hatt sex med noen flere elskere og ONS. Vet jeg må stoppe før det blir oppdaget. Det siste jeg vil er å såre min mann som jeg faktisk elsker. Ja, det er faktisk mulig å være utro selv om elsker partner. Jeg skulle aldri være utro. Men nå kan jeg faktisk forstå hvorfor noen faller for fristelsen. Jeg vil heller få med min mann på mer sex, enn å være mer utro. Men jeg føler jeg må mase om sex. Tørr ikke fortelle at jeg ønsker hard sex. Bli dominert. Lugget i håret, klask på rumpa og mer. Og at han sier noe dirty og om meg også. Det gjør han aldri. Aldri sagt jeg er sexy. Faktisk hørt mer fra de andre jeg har hatt sex med. Og de er tydeligvis fornøyd med meg. Så hva feiler min mann? Hvordan klare og tørre å si på en fin måte at jeg ønsker litt mer kinky sex? Jeg kunne godt hatt åpent forhold, trekant, par. Det meste. Men vet han aldri går med på det. Han sa han ikke hadde noen fantasier. What? Jeg føler meg på en måte fanget. Men vil være med min mann for alltid. Han sier jeg er veldig kåt. Og da føler jeg meg dum. Burde han ikke være fornøyd med en lystig og villig kone? Noe må gjøres, jeg kan ikke holde på slik for å få dekket mine behov. Men jeg lengter så etter røff sex. Er jeg helt unormal og skadet? Anonymkode: bb653...271 Kunne sendt over min mann, han har for stor fantasi, og tenker kun på analsex. Det får han ikke lov med meg. Anonymkode: a60cf...a22 2
Master1 Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men han liker jo ikke å snakke. Jeg har virkelig prøvd. Han bare ler og sier jeg er sexgal. Kommer ingen vei. Virker dessverre ikke som han er villig til å gi meg mer nytelse. Anonymkode: bb653...271 Da må nok nok dessverre ta det opp seriøst og forklare han hvor viktig dette er for deg. Og at du virkelig trenger det. Husk en lever bare en gang så da gjelder det å nyte livet så godt en kan. M@ster
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, Master1 skrev: Da må nok nok dessverre ta det opp seriøst og forklare han hvor viktig dette er for deg. Og at du virkelig trenger det. Husk en lever bare en gang så da gjelder det å nyte livet så godt en kan. M@ster Jeg har på en måte gitt opp. Og nå tatt saken/kåtheten i mine egne hender. Er det jeg også tenker. At jeg er for «ung» til å bare ha et kjedelig sexliv. Vet ikke hvordan få det til o gnå inn til han. Jeg er tydeligvis mye mer kåt enn han. Og det gjør mev flau og sårbar også. Anonymkode: bb653...271
Gjest Warrior Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Kanskje dere rett og slett ikke passer sammen? Jeg kunne aldri vært sammen med noen med lav sexlyst f.eks siden jeg vil ha mye sex. Det hadde ikke gått. Synes det er bedre at du slår opp med mannen din enn å være utro, og mannen din kan ikke tvinges til å bli med på det han ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Du er muligens litt smågal ja, men når man er sammen med mann som er 15 år eldre, går det fint når man er i 20-30 årene, men nå er mannen din 64-65 og da begynner jo hans interesse for sex å dabbe av kanskje? 🤔 Anonymkode: 46729...a51 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 5 minutter siden, Troyamin skrev: Nei, men du er skikkelig råtten mot din mann! Du skulle gått fra han, ikke vært utro. Jeg vet. Men det trengs faktisk at begge to i forholdet ønsker å bevare samlivet, i dette tilfellet sexlivet. Anonymkode: bb653...271 1
Master1 Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har på en måte gitt opp. Og nå tatt saken/kåtheten i mine egne hender. Er det jeg også tenker. At jeg er for «ung» til å bare ha et kjedelig sexliv. Vet ikke hvordan få det til o gnå inn til han. Jeg er tydeligvis mye mer kåt enn han. Og det gjør mev flau og sårbar også. Anonymkode: bb653...271 Ingentying å være flau over det. Er nok helt naturlig det å være kåt og lysten.. Du må virkelig vurdere hva du vil satse på da........ M@ster
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, Warrior skrev: Kanskje dere rett og slett ikke passer sammen? Jeg kunne aldri vært sammen med noen med lav sexlyst f.eks siden jeg vil ha mye sex. Det hadde ikke gått. Synes det er bedre at du slår opp med mannen din enn å være utro, og mannen din kan ikke tvinges til å bli med på det han ikke vil. Jo vi passer bra sammen på det meste. Har vært gift lenge. Kan jo ikke bare gå ifra han fordi jeg ikke får nok sex. Ønsker heller ikke å ødelegge familien/barna. Dessuten elsker jeg han jo. Han er en god mann og far. Og vi har sex, og han er flink på vanlig/vaniljesex. Men jeg gremmes over at jeg tydeligvis ikke får nok. Anonymkode: bb653...271
Jean-Jaques Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 Kanskje han har andre ting i livet og tankene enn å hele tiden fortelle deg hvor fin du er? det går man innmari lei av, ord er igrunn bare ord, kjedelig ofte. Stor forskjell på ord og sex. Du får tyde kroppsspråket hans, om han noenganger signaliserer at han vil ha deg, og spille med. for meg høres d ut som du har like mye el mer lyst på ros og beundring enn sex, og all den rosen og «åhhh så fin du er» er vel han ferdig med forståelig nok, spør du meg når dere har vært sammen x antall år. tragisk å være utro og. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er muligens litt smågal ja, men når man er sammen med mann som er 15 år eldre, går det fint når man er i 20-30 årene, men nå er mannen din 64-65 og da begynner jo hans interesse for sex å dabbe av kanskje? 🤔 Anonymkode: 46729...a51 Ja, det er vel ulempen med å ha en mye eldre mann. Tenkte ikke på det før. Anonymkode: bb653...271 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, Master1 skrev: Ingentying å være flau over det. Er nok helt naturlig det å være kåt og lysten.. Du må virkelig vurdere hva du vil satse på da........ M@ster Jo gjør at jeg føler meg kravstor. Og aldri blir fornøyd med sexen. Men plager meg at han ikne gidder å prøve litt mer. Han burde jo vært redd for utroskap. Anonymkode: bb653...271 2
Troyamin Skrevet 22. november 2020 #18 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet. Men det trengs faktisk at begge to i forholdet ønsker å bevare samlivet, i dette tilfellet sexlivet. Anonymkode: bb653...271 Du har INGEN rett til å være utro fordi om! Du er faktisk villig til å ofre både barn og mann bare fordi du føler deg berettiget til å pule rundt. For ja, ungene dine lider dersom det blir samlivsbrudd. Men du tenker kun på deg selv! Kjekt å ha en mann hjemme til å passe barn og hus, mens mor er ute og bedriver hor. Du er ikke annet en en j*vla egoist! Du hadde to valg før du var utro; skille deg fra din mann og så bli tilfredsstilt av flere menn eller kjøpe deg leketøy dersom din mann ikke var med på leken. 4
Master1 Skrevet 22. november 2020 #19 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vel ulempen med å ha en mye eldre mann. Tenkte ikke på det før. Anonymkode: bb653...271 Tror ikke det er der det ligger...alderen altså... Han tenner nok bare ikke på litt røff sex og det er det ikke lett å utføre om en ikke er litt DOM fra før. M@ster 1
Master1 Skrevet 22. november 2020 #20 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo gjør at jeg føler meg kravstor. Og aldri blir fornøyd med sexen. Men plager meg at han ikne gidder å prøve litt mer. Han burde jo vært redd for utroskap. Anonymkode: bb653...271 Er nok ikke lett å være noe man ikke er for han heller da... M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå