Gå til innhold

Avstandsforhold, kjæresten flytter til Norge etter nyttår!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men ihvertfall lufte tanker og kanskje få noen positive vibes fra andre som er/har vært i avstandsforhold?

Dette er som å vente på julaften for en 4-åring. Jeg har nesten ikke holdt ut denne tiden med karantene og enda mer avstand enn noen gang, jeg har nesten gått på veggen. For en uke siden visste jeg svært lite om fremtiden og var helt i kjelleren. Nå derimot, vet jeg at kjæresten skal flytte hit etter nyttår, og er helt i skyene. Jeg gleder meg så intenst. Jeg er veldig lykkelig for det, men nå går tiden både veldig sakte og veldig fort samtidig. Jeg prøver å bruke fritiden min på litt tegning, maling, rydding og vasking, se på film og serier osv. Jeg må finne på ting å gjøre all tiden jeg er alene før jul og jeg må prøve å ikke ha for høye forventninger! For jeg er redd jeg går litt nedenom igjen hvis ting ikke blir så perfekt som jeg fantaserer om... Vi skal ENDELIG flytte sammen, og jeg elsker han jo så mye, men hva hvis det ikke blir helt sånn som jeg hadde tenkt? 

Anonymkode: 20c66...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen, hvordan møttes dere, hvor er han fra etc?

Anonymkode: 3ee06...376

Skrevet

Er dere Forlovet?

Anonymkode: 59578...925

• Liker 3
Skrevet

Så herlig😊 min flyttet hjem for halvannet år siden etter 2 år med avstand, nå er vi forlovet og alt er fantastisk 😊 vær klar over at det blir en omstilling å bo sammen og plutselig se hverandre hele tiden, men kommunsier og vær ærlig om behov (f.eks alenetid) så går det nok bra😊

Anonymkode: 9beb3...c93

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen, hvordan møttes dere, hvor er han fra etc?

Anonymkode: 3ee06...376

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere Forlovet?

Anonymkode: 59578...925

Hvorfor er dette interessant? 

Tror ikke jeg vil skrive så detaljert om det så jeg kan bli gjenkjent.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så herlig😊 min flyttet hjem for halvannet år siden etter 2 år med avstand, nå er vi forlovet og alt er fantastisk 😊 vær klar over at det blir en omstilling å bo sammen og plutselig se hverandre hele tiden, men kommunsier og vær ærlig om behov (f.eks alenetid) så går det nok bra😊

Anonymkode: 9beb3...c93

Så fantastisk, håper det blir sånn for oss også at alt blir bra med oss. Vi var jo sammen i mange uker i sommer og følte da at vi var veldig klare til å flytte sammen. Og ja det tror jeg du har veldig rett i, at kommunikasjon er en veldig viktig del av et forhold! Jeg er veldig god (litt for god) på å snakke om følelser og behov, han er kanskje ikke så god på det, så jeg må nok jobbe litt med å være god til å lytte! 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For dette har MYE å si om hvordan det kan bli å bo sammen...særlig hvor han kommer fra, og hvor lenge dere har vært sammen...

Anonymkode: 6cd43...5f1

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For dette har MYE å si om hvordan det kan bli å bo sammen...særlig hvor han kommer fra, og hvor lenge dere har vært sammen...

Anonymkode: 6cd43...5f1

Han er fra Skandinavia og vi har vært sammen i to år. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra Skandinavia og vi har vært sammen i to år. 

Da er det lite kulturforskjeller og større sannsynlighet for at det går bra. Også kortere vei for han til å besøke sin familie.

Anonymkode: 786a7...b5a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det lite kulturforskjeller og større sannsynlighet for at det går bra. Også kortere vei for han til å besøke sin familie.

Ja, det er sant. Det jeg ikke skjønte helt nødvendigheten av å vite var mest dette med hvordan vi møttes og om vi er forlovet. Og så var det de kontante spørsmålene, hadde kanskje forventet litt mer enn bare rett-frem-spørsmål og -svar siden jeg utleverte litt følelser i HI :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant. Det jeg ikke skjønte helt nødvendigheten av å vite var mest dette med hvordan vi møttes og om vi er forlovet. Og så var det de kontante spørsmålene, hadde kanskje forventet litt mer enn bare rett-frem-spørsmål og -svar siden jeg utleverte litt følelser i HI :)

Møttes dere eks i jobb så har dere noe til felles, det er også bra😊

Skrevet

Møttes dere eks i jobb så har dere noe til felles, det er også bra😊

Men det spiller ingen rolle fordi vi har det veldig bra sammen og har mange felles verdier, det er jo det som er viktig.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har laget en tråd, da er det naturlig at folk spør om ting 😛 Lykke til med ny samboer

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, LilleMumi skrev:

Du har laget en tråd, da er det naturlig at folk spør om ting 😛 Lykke til med ny samboer

Jeg skjønte bare ikke hvorfor det var interessant for å kunne bidra videre i tråden. Rart å kun spørre om slikt av nysgjerrighet, synes jeg.

Takk for det 😊

Skrevet

Ønsker dere lykke til :)

Han har vel fått seg jobb i Norge da? Eller har du en jobb der du tjener godt nok til å forsørge han? Du vet, her på KG liker vi ikke trygdeinnvandring. 

Anonymkode: 3fa91...814

• Liker 1
Skrevet

Ønsker dere lykke til :)

Han har vel fått seg jobb i Norge da? Eller har du en jobb der du tjener godt nok til å forsørge han? Du vet, her på KG liker vi ikke trygdeinnvandring. 

Anonymkode: 3fa91...814

Takk for det :)

Haha! Han har jobb i Norge og tjener dobbelt så mye som meg ;)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spam og avsporinger

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...