Trønder1648 Skrevet 22. november 2020 #1 Del Skrevet 22. november 2020 Etter et helt år er syklusen fortsatt ikke i orden. Har hatt noen få uregelmessige blødninger med mye smerter gjennom året. så går ut i fra at disse var «vanlig mens». Har vært hos gynekolog, som sier han ikke finner noe feil, og sier jeg enten må vente eller så kan både jeg og mannen bli sendt til full utredning for barnløshet. Noe annet var uaktuelt å prøve ut. Dette synes jeg er litt for heftig akkurat nå. Har mye smerter gjennom måneden; det stikker i eggstokkene, har ømme brystvorter, krampe osv. Fikk positiv el- test denne mnd, men er nå på syklusdag 35!! Ingenting skjer og jeg er rådløs. Skal jeg vente enda lenger eller prøve å gå privat? Det er ingenting feil med meg, blodprøvene er fine og jeg er verken stresset, syk, undervektig eller overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Del Skrevet 22. november 2020 Dra privat:) Anonymkode: 93092...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Del Skrevet 22. november 2020 Kanskje mannen er problemet? Ville tatt en ordentlig sjekk hos en fertilitetsklinikk. Anonymkode: b8f91...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønder1648 Skrevet 22. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 22. november 2020 Klart han kan være grunnen til at jeg ikke blir gravid. Men han er ikke grunnen til at min syklus ikke er i orden, og det er den jeg vil få kontroll på først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Del Skrevet 22. november 2020 men du sier du ikke får hjelp, men har jo fått et tilbud om å bli videre utredet? Hva vil du? Anonymkode: 394b7...2cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 Skjønner heller ikke helt hva du vil, du har blitt sjekket hos gynekolog og han sier dere kan få utredning videre, da vil jo det være å undersøke deg mer, ta blodprøver osv.. Mannens del i det er bare å avlevere en liten sædprøve så det er ikke akkurat slik at han må gjennom masse helsesjekker Anonymkode: 18670...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 Du har jo fått tilbud om full utredning av begge. Da tar man selvfølgelig det tilbudet. Utredning av han er en rask "avsjekk". Utredning av deg innebærer blodprøver, flere ultralyder, prøving og feiling av medisiner, med mer. Man kan selvfølgelig prøve med primolut, i kombinasjon med femar . Men hva i alle dager er nytten av å stappe deg full av hormoner med tilhørende bivirkninger, og mulig uten effekt, når mannen raskt kan sjekkes ut av saken uten bruk av medisiner og kapasitet i helsevesenet? Anonymkode: 789d5...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #8 Del Skrevet 23. november 2020 ? Hvis alt virker ok, hvorfor prøver du ikke med enkel ting som å prøve finne eggløsning? (eggløsningstester). Det er rimelig om du kjøper strimler over nett. Anonymkode: aa1f6...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå