Gå til innhold

Kan man bli for tullete eller barnlig i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 36 og kjæresten er 44. Jeg tuller mye, egentlig føler jeg meg rimelig barnlig i de fleste situasjoner. Vi kan selvfølgelig ha mer seriøse samtaler også. Han er jo med på det og ler med meg, men tenker nå og da at kanskje han er litt oppgitt. Det er viktig å nevne at jeg ikke er barnslig; altså urimelig og skal ha viljen min etc. Han er jo en del eldre enn meg!

Jeg vet så klart at bare han kan egentlig vite det sikkert, men hva tenker dere? Spesielt menn i samme alder 

Anonymkode: 1aea0...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt. Er vel ikke mer å si enn akkurat det.

Anonymkode: fc594...15c

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Så samt dere også harmonerer på andre områder kan man ikke tulle for mye.

Skrevet

Tull og litt barnligheter er sunt det! Det kommer mer an på hvordan tull det er.

Skrevet

Ja, det kan man. Men det er hans problem om det blir for mye for han. Ingen som har tvunget han til å bli sammen med en 8 år yngre kvinne, som er forventet å ha kommet kortere enn han i livet. Vær deg selv og slutt å tenk så mye på hva menn vil ha. Du er ikke en selskapsdame. 

Anonymkode: 3066f...2d3

• Liker 1
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Det er klart det kan bli for mye for noen, men da er det kanskje for lite for partneren? Det er ingen fasit her og så lenge dere er på bølgelengde er alt ok.

Anonymkode: e65ce...641

Skrevet (endret)

Tull og barnlige påfunn er bare forfriskende vil jeg si.  Jeg skulle ønske flere turte å slippe seg litt løs. Du sier jo dere har seriøse samtaler også. Hadde du fleipet bort alle temaer, hadde jeg ok kjent det litt masete i lengden. Men det gjør du jo ikke.

Endret av Dubidu
Skrevet

Tull og barnslighet er hverdagslig hos oss.. hadde ikke orket å være med en som ikke liker å tulle. Men et sted går grensen, man må kunne ha seriøse samtaler og ikke bare tulle bort alt. Den balansen må man finne selv, hva som passer best for det paret

• Liker 1
Skrevet

Absolutely 😁

Anonymkode: 72d48...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...