AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg har de siste to årene hatt en normal diett hvor jeg spiser alt av mat, mindre godteri og godsaker og trent mer. I starten gikk jeg ned ganske raskt 30 kg. Så begynte jeg med kaloritelling når jeg kom innenfor en normal BMI, og ble noen lunde besatt av dette. Jeg startet med fasting, hvor jeg kun spiste middag og en liten dessert (bær, yoghgurt, lettis) hver kveld før jeg la meg. Men vekten stoppet opp i flere måneder. Nå har jeg begynt på en diett hvor jeg faster fra 20 om kvelden til 12 neste dag, så spiser jeg lunsj, middag og noe lite til kvelds, gjerne litt snacks som frukt, mørk sjokolade innimellom måltidene og. Og vekten går ned igjen? Hvordan gir dette mening? Jeg har forstått det sånn at det er kalorier inn og ut som teller, men det ser jo ikke slik ut. Nå ligger jeg mellom 1500-2000 kalorier daglig, før lå jeg hver dag under 1500 og gikk ikke ned. Flere som har opplevd dette? Jeg merker også at jeg har mindre cravings på ting nå som jeg spiser oftere, noe som er super digg. Før tenkte jeg på mat hele tiden og var besatt. Anonymkode: d5ed5...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Del Skrevet 22. november 2020 Kroppen får vel bedre tid/tilgang til å tære på kroppsfettet når du har timer der du ikke inntar kalorier. Anonymkode: f5692...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Del Skrevet 22. november 2020 Hva pleide du å gjøre når du fikk cravings, da? Anonymkode: fa187...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå