AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Nesten alle mennene jeg har datet har alle sagt at de aldri var forelsket i sin tidligere partner, dette til tross for at de var sammen i flere år. Noen hadde også barn med denne partneren. Er dette veldig vanlig? Leter man forgjeves om man skal finne en å forelske seg i? Holder det at man liker noe annet ved personen, eller er der i livet hvor man ønsker familie, ikke vil være alene etc? Anonymkode: 3e51d...127 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 De prøver å få deg til å føle deg mer spesiell og unngå drama i nye forhold. Sjalusi er drama de ikke orker Anonymkode: 9b703...ce2 15
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Nei, det er ikke veldig vanlig. Jeg vil tro det er et resultat av at forelskelsen ikke varer, og at man kanskje ser at man har blitt blendet av forelskelsen, noe som blir oppdaget etter en stund. Så blir man sittende "fast" i et forhold, og det tar lang tid å komme ut av det. Anonymkode: 985f1...536 2
Whistler Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Hvis du er dame og golddigger er det helt naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Jeg kan jo selv si at jeg aldri møter noen jeg forelsker meg i, så hvis jeg vil ha partner og barn, så må jeg jo ta en jeg trives med, men ikke er forelsket i. Anonymkode: 3e51d...127 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, Whistler skrev: Hvis du er dame og golddigger er det helt naturlig. Nei, ingen av disse mennene har hatt særlig med penger. Anonymkode: 3e51d...127 2
Whistler Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ingen av disse mennene har hatt særlig med penger. Anonymkode: 3e51d...127 Penger og status er det eneste som trekker om man ikke er forelsket. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Jeg hadde aldri klart det hvertfall. Var stormforelsket veldig lenge med mannen min. Og nå, 15år og to barn senere, vet jeg at det hadde mye å si at vi startet slik. The memory of tja za za zu😉 Anonymkode: 26b51...cf9 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Jeg blir aldri forelsket så jeg kunne nok prøvd med en jeg passer godt med og tenner på. Men inntil videre er jeg singel da. Anonymkode: 95fd7...0eb 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, Whistler skrev: Penger og status er det eneste som trekker om man ikke er forelsket. Tror det er mer at klokka tikker og man vil ha barn.. Snill fyr, ordnet økonomi og ryddig liv, som virker som blir en god far. Anonymkode: 26b51...cf9 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, Whistler skrev: Penger og status er det eneste som trekker om man ikke er forelsket. Hvorfor blir disse mennene sammen med damer de ikke er forelsket i da? Anonymkode: 3e51d...127 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 En ny forelskelse får dem til å glemme at de noen gang har vært forelsket før. Anonymkode: 69dbe...3df 8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De prøver å få deg til å føle deg mer spesiell og unngå drama i nye forhold. Sjalusi er drama de ikke orker Anonymkode: 9b703...ce2 De stiller seg jo da bare i et dårlig lys, kunne han gjøre det med dem, kan han gjøre det meg meg. Så dum og naiv er jeg ikke. Anonymkode: 3e51d...127 2
Jolene Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 Ville aldri blitt sammen med noen jeg ikke var forelsket i. Jeg har vært sammen med mannen min i 10+ år, og vi er fortsatt forelsket i hverandre ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 Jeg vil MYE heller ha en mann som vet hva det er å elske og være forelsket fremfor en som forteller meg at han aldri var forelsket eller elsket før han traff meg. Min erfaring er at avvikere med love bombing sier sånne ting, for å få deg til å føle deg såååå spesiell og the one! Blææææh Anonymkode: f1cf8...3b6 8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En ny forelskelse får dem til å glemme at de noen gang har vært forelsket før. Anonymkode: 69dbe...3df Nei, dette har de sakt uten at det er en ny forelskelse inne i bilde. Bare gjetter folk her inne, eller er det noen som har noen erfaringer med dette her? Anonymkode: 3e51d...127
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil MYE heller ha en mann som vet hva det er å elske og være forelsket fremfor en som forteller meg at han aldri var forelsket eller elsket før han traff meg. Min erfaring er at avvikere med love bombing sier sånne ting, for å få deg til å føle deg såååå spesiell og the one! Blææææh Anonymkode: f1cf8...3b6 Det har ikke blitt sagt i en sånn setting nei. Også menn jeg ikke har date har fortalt dette, eks kollega. Noen jeg har møtt en gang på kaffe etc. Anonymkode: 3e51d...127
Gjest TheCatLady Skrevet 22. november 2020 #18 Skrevet 22. november 2020 Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men tror det finnes flere enn man tror. Det er bare ikke noe man går rundt og sier mens man er sammen med noen. For min del hadde det vært vanskelig å bli sammen med noen jeg ikke hadde følelser for, men kan faktisk forstå hvorfor noen blir sammen med noen de ikke har følelser for. I tillegg så kan det kanskje utvikle seg til å bli kjærlighet og at man er glad i vedkommende selv om man ikke var stormforelsket i begynnelsen. Det blir verre om man fortsetter forholdet mens man ikke liker personen eller setter pris på vedkommende, og da kanskje er utro osv. Det kan jo skje uansett, men utgangspunktet er ulikt.
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2020 #19 Skrevet 22. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten alle mennene jeg har datet har alle sagt at de aldri var forelsket i sin tidligere partner, dette til tross for at de var sammen i flere år. Noen hadde også barn med denne partneren. Er dette veldig vanlig? Leter man forgjeves om man skal finne en å forelske seg i? Holder det at man liker noe annet ved personen, eller er der i livet hvor man ønsker familie, ikke vil være alene etc? Anonymkode: 3e51d...127 Ja, det er veldig vanlig både for menn og kvinner. Mange uselvstendige mennesker der ute som bare må ha noen.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #20 Skrevet 22. november 2020 Jeg vet også om menn som har fridd, samtidig med at de vet partneren ikke er den rette og de aldri var forelsket. Lurer på om det handler om sosialstatus? Anonymkode: 3e51d...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå