AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hadde ganske sterke smerter fra uke 15 til 22. Gikk til fysioterapeut hvor jeg fikk litt enkel massasje og tips om noen øvelser jeg kan gjøre. Gjorde dette én dag, og plutselig var smertene helt borte. Nå har jeg null smerter i rygg og bekken 😂 er selvsagt glad for det, men skal det ikke egentlig bli verre jo tyngre man blir? Er i uke 27 nå. Anonymkode: 9f76b...4cb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Hva var øvelsene? Sliter med bekkenet selv😅 Anonymkode: c58ba...c06
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var øvelsene? Sliter med bekkenet selv😅 Anonymkode: c58ba...c06 Vet ikke hvor enkelt det er å gjøre disse uten guiding første gang, men her er de. Viktig å knipe nedentil gjennom hele øvelsen gjorde som sagt disse øvelsene én gang, så tviler på at det er det som har helbredet meg, men uansett fint å gjøre de sikkert Liggende på rygg med bøyde kne: -Seteløft: trekk inn bekkenbunn, stabiliser mage og rygg, løft med bakside lår. Slipp bekkenbunn til slutt -Løft beinet opp i 90*, tilt beinet litt til siden og tilbake. Husk bekkenbunn Stå på alle fire: -Skyte og svaie rygg. -Skyt rompa opp i lufta, slipp magen og pust. -Strekk armene fram, sett rompa ned mot hælene og strekk ut. Gjør øvelsene ca 10*3. Anonymkode: 9f76b...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå