Grace Skrevet 4. august 2005 #1 Del Skrevet 4. august 2005 Ser ikke ut som jeg får til signatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. august 2005 #2 Del Skrevet 4. august 2005 ---***TONJE***--- Du må lukke alle taggene! Altså, du må skrive slik [ / COLOR] [ / FONT] [ / SIZE] Uten mellomrom slik: [/C Måtte bare bruke mellomrom for å kunne skrive det her... Prøv igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. august 2005 #3 Del Skrevet 4. august 2005 Lærte noe nytt i dag jeg og! Så her har du koden, så kan du bare klippe og lime: [COLOR=purple] [FONT=Optima][SIZE=7]---***TONJE***---[/COLOR][/FONT][/SIZE] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. august 2005 Thank You, lille sky.... Du er brukeraktiv super!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 4. august 2005 Look at me, I`ve got a signature...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. august 2005 #6 Del Skrevet 4. august 2005 Lekkert. Passer fint til din avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. august 2005 #7 Del Skrevet 5. august 2005 tester signaturen min her også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå