Gå til innhold

Mage i uke 7, ellers ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så bekymret for om alt er bra i magen. Jeg har ingen symptomer, kan bare bli litt kvalm innimellom, sover godt, ikke unormalt trøtt. Men buksene har allerede begynt å bli trange.

Jeg har ikke første lege time før til fredag og gruer meg veldig da jeg er så bekymret for om alt står bra til. Har tatt blodprøve som viste hcg på 10.000.

Anonymkode: 3004c...13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er da, du kan få min hyperemesis, bekkenplager, ekstrem søvnvansker :)

Anonymkode: 614a3...6d5

Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for. Det er like vanlig med mange plager, som med lite plager eller ingen plager. Nyt det mens du kan, det kan fint snu, ellers så er du heldig og opplever et svangerskap uten nevneverdige plager 😊

Anonymkode: 396c5...5bd

Skrevet

Oppblåst er jo symptom på graviditet, og det har du. Det er nemlig ikke babykul i uke 7.

Anonymkode: 482bc...798

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er da, du kan få min hyperemesis, bekkenplager, ekstrem søvnvansker :)

Anonymkode: 614a3...6d5

Det er da ingen konkurranse i å ha det verst i graviditeten, er det vel? 

Så deilig, ts, at du så langt, og forhåpentligvis forsetter, å ha minimalt med plager! Jeg var innmari oppblåst i de ukene der jeg også. 

Prøv å ikke uroe deg, det står nok bra til med den lille i magen. Enkelt å si, jeg vet, var og er veldig urolig selv, enda jeg nå er i uke 30. Men prøv å nyt tiden, den går fort, selv om det ikke føles slik nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...