AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Jeg er høygravid med et barn fra før. Nye mannen er herlig men han klager på at han ikke får sove om morgen og ber oss være stille. Jeg blir såå sur og i natt begynte han nesten en krangel på barnet våknet opp. Jeg er høygravid og sover dårlig og står opp. Jeg holder på å klikke nå. Jeg ba han være tålmodig og slutte å sutre og hva han tenker gjøre når ungen er født. Han ba om unnskyldning i natt og vi hadde sex. Nå skjedde det igjen i morges . Ropte på oss ba oss være stille. !!!! Han sov til nå kl 13.00 og jeg er så forbanna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Jeg vil ikke ha dårlig stemning i huset Anonymkode: c00c5...116
Gjest Lama_Drama Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Jeg hadde gått for dårlig stemning. Han skulle virkelig fått høre det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, Lama_Drama said: Jeg hadde gått for dårlig stemning. Han skulle virkelig fått høre det. Så jeg skal bare være dritsur? Anonymkode: c00c5...116
Gjest Lama_Drama Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så jeg skal bare være dritsur? Anonymkode: c00c5...116 Nei, du skal si ifra. Bruke kommunikasjon. Vær gjerne blid, for min del, men si ifra da menneske!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Just now, Lama_Drama said: Nei, du skal si ifra. Bruke kommunikasjon. Vær gjerne blid, for min del, men si ifra da menneske! Jeg har gjort det. Om han ikke skjerper seg får han venne seg til ekstra støy. Jeg blir gal. Og denne koronaen er vi så mye i huset sammen Anonymkode: c00c5...116
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Kan du ikke være stille så han får sovet ut? Anonymkode: e1b60...415
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Blir nok anerledes når hans barn kommer til verden. Ingenting er så irriterende som bråk fra andres barn. Anonymkode: fd2e5...d4b 1
Heihola Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Her er det tydeligvis en som ikke har forstått at man gir bort retten til å sove bort hele dagen, når man har fått barn. Fyren må få seg en realitetssjekk, og innse at familien AS er et samarbeid, ikke et enmannsforetak. Du er høygravid og trenger mer søvn enn han, ergo bør han opp tidligst. 5
Måndagsbarn Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Haha, er det din feil at barnet våkner, mener han? Hvorfor tar han det ut på deg? Skulle du "lært opp" barnet til å sove lenger- eller hva mener han er løsningen her.. Han får ta det der opp med barnet da og se hvor langt argumentene holder. Samme med nyfødt baby når dere får - det blir jo som å være gretten på vannet for at det er vått. Han er enten barnslig eller ubegavet, liksom. Synes ikke synd på ham som våkner om han får ligge og dra seg til kl 13 med små barn og gravide i hus. Hadde ledd av ham for å være ærlig. Han får prøve seg rundt på nettet og se om andre har sympati:p 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 4 minutter siden, Heihola skrev: Her er det tydeligvis en som ikke har forstått at man gir bort retten til å sove bort hele dagen, når man har fått barn. Fyren må få seg en realitetssjekk, og innse at familien AS er et samarbeid, ikke et enmannsforetak. Du er høygravid og trenger mer søvn enn han, ergo bør han opp tidligst. Det er jo ikke hans barn som våkner. Hvrofor skal han stå opp tidlig, og leke pappa for er barn som ikke er hans? Da burde ts heller spørre barnefar om han kan ha mer samvær. Anonymkode: fd2e5...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke hans barn som våkner. Hvrofor skal han stå opp tidlig, og leke pappa for er barn som ikke er hans? Da burde ts heller spørre barnefar om han kan ha mer samvær. Anonymkode: fd2e5...d4b Ja jeg skal ringe til himmelen og be han gjenoppstå fra de dødes rike Anonymkode: c00c5...116 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke hans barn som våkner. Hvrofor skal han stå opp tidlig, og leke pappa for er barn som ikke er hans? Da burde ts heller spørre barnefar om han kan ha mer samvær. Anonymkode: fd2e5...d4b Fordi han ikke bare har valgt å inngå i TS' familie, men å gjøre henne gravid - og derfor har tatt et voksent valg om å inngå i familien. Han kan ikke dermed velge hvilke barn han skal stå opp med/for, og hvilke han ikke gidder. Han kan heller ikke kjøpe julegave til "sin" unge, kjøre bare "sin" unge til barnehage/skole i fremtiden eller lage middag til kun "sin" unge. Han er selvvalgt FORESATT. Om han bare var kjæreste med TS, på helgebesøk, ikke samboer, ikke far til nytt barn på vei og ikke hadde intensjoner om å inngå i familien de neste 18+ årene så hadde argumentet ditt kanskje ikke vært helt spikret med gele, men når mannen HAR tatt disse valgene så faller det på sin egen urimelighet. Far tar sannsynligvis/forhåpentligvis sitt ansvar når barnet er -hos ham- og ikke hjemme hos TS... Anonymkode: 19936...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke hans barn som våkner. Hvrofor skal han stå opp tidlig, og leke pappa for er barn som ikke er hans? Da burde ts heller spørre barnefar om han kan ha mer samvær. Anonymkode: fd2e5...d4b Mannen visste da at Ts hadde barn? Det kom ikke på døren i går kveld. Liker man ikke barn så flytter man ikke inn med barn, selv om man liker barnets mamma aldri så mye. Anonymkode: 1045e...0e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå