Gå til innhold

Mensen murringer 12 dager før mensen

Felicity

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har mensen murringer nå. om jeg har hatt EL så var den i helgen en gang. Er det ikke litt tidlig med mensenmurringer og vondt neders i ryggen da?Tenkte på en eventuelt at egget fester seg???Stikker i høyre side nedentil. EL smertene jeg hadde var på venstre eggestokk, det kan vel feste seg hvor som heldst. Trenger ikke være på den siden du merket EL på?

Hvor lenge varer den murringen ca tor dere?Har hatt det siden jeg våknet og har det enda. Har tatt EL test for å se om det er EL siden jeg ikke visste helt om jeg hadde det i helgen. men EL testen viste ikke tegn på noen strek.

Jeg bare spør. Regner ikke med at det er festesmerter og at jeg blir gravid nå enda, men bare lurer. Noen som har hatt det samme, fint å høre hva dere har opplevd :)

Hilsen Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Jeg får alltid mensmurringer ca 10 dager før mens. Sånn har jeg alltid hatt det, før jeg begynte på p-piller, mens jeg brukte p-piller og etter jeg sluttet med p-piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tror det faktisk ikke er festesmerter jeg har hatt. Tredje dagen med vondt, så jeg har fått time hos legevakten kl 11. Tror nok det er en cyste som har fororsaktet mertene. Har hatt masse utflod også. Det er nok, grunnen for at jeg har vært usikker om EL har vært her.

SKriver mere senere.

Klem Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Lene? Merker tydelige mensmurringer et par dager før mensen og 1. dag, og stikkinger ved EL. Men merker også murringer/stikkinger på andre tidspunkt også, så jeg har rett og slett sluttet og bry meg om det og forholder meg bare til at følelsen/smertene er der, og tar det ikke som indikasjon på noe som helst... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax

Begynte å spotte i går så jeg får nok mensen kom noen dager. Jeg hadde vel vondt i magen fra den 4. til i dag. De siste dagene har jeg hatt skikkelig murringer som at mensen skulle komme, men det er bare spotting. Enda tre dager til den skal komme, og den kommer nok. Torsdagen den 4.. var den værste dagen for da hadde jeg konstant vondt, men de andre dagene har det kanskje gått 30 sek. i mellom dunkingen. De to forrige månedene har ikke vært sånne smerter i det hele tatt så jeg lurte fælt på hva det var. Men gynekologen fant ikke ut hva det var.

Håper det klaffer for dere snart, det gjør det nok helt sikkert.

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...