AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hva slags inneklær går du i? Er det forskjell på sommer og vinter? Er du opptatt av at det er fint, matcher etc eller bare behagelig. Anonymkode: 29dea...f61
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Stort sett joggebukse og t-skjorte, evt. hettegenser. På sommeren går jeg ofte i skjørt og kjole. Prøver å bytte ut de mest slitte hjemmeklærne med litt nytt innimellom for ikke å se helt jævlig ut. Nå når både jeg og samboeren har hjemmekontor så har jeg på jobbklær og sminke. Sitter mye i videomøter. Hvis jeg ikke hadde gjort det hadde det nok blitt joggebuksa hele dagen. Glad jeg blir litt tvunget til å skille på jobbtid og fritid. Anonymkode: aaeac...993 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Når det er varmt i været og vi er mye ute så går det i shorts og topp eller kjole. om vinteren er det mye joggebukse, ullsokker og strikkagensere 😅 Anonymkode: 1fa90...44f 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Jeg har ikke noen faste klær som jeg bruker hjemme. Skifter som regel ikke når jeg kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 67209...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Treningstights og tskjorte eller hettegenser, onepiece eller pysj. Liker at det er behagelig, men det skal også se ok ut. Anonymkode: 1f33a...c79 2
Ullvott Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Jeg bruker det samme som på jobb. Jeg jobber et sted med uformell klesstil, så det dreier seg om klær som er behagelige, men likevel ser noenlunde presentable ut. Eneste gangen jeg dasser rundt i joggebukser er hvis jeg er syk. På sommeren bruker jeg sommertøy, på vinteren vintertøy.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Sommer: shorts og tskjorte, eller en kjole Resten av året: en behagelig bukse, og enten en fin hettegenser eller ullgenser Går ikke med jeans hjemme, med mindre jeg får besøk. Vil ha det komfortabelt, både jeg og mannen. Starter med dette når jeg jobbet fulltid, sliter mindre på de penere klærne og kan brukes lengre slik. Anonymkode: 706c2...ac4
Gjest Villfisker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, joggebukse, t-skjorte og ullsokker. Blir det kaldere, har jeg kanskje på en ullgenser eller et skjerf. om sommeren er det nesten det samme, men går helst uten sokker da. Veldig behagelig
F0RUM Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Helst ingenting, evt. en stor T-skjorte eller morgenkåpe. Har det varmt inne, så holder "stilen" hele året. Opptatt av at det er behagelig
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Jeg bruker ikke de beste "uteklærne" mine hjemme, for dem vil jeg spare på. Jeg bruker stort sett naturmaterialer. På sommeren bruker jeg som oftest lette kjoler eller skjørt og topp, og jeg har en florlett silkekjole som jeg bruker på de varmeste dagene. Noen ganger går jeg bare med bokser og singlet også. Nå på vinteren, og mye på høsten og våren også, bruker jeg for det meste ull hjemme. Akkurat nå er det et par ullkjoler, et par ull- og kasmjirbukser, et ullskjørt og noen ull- og kasjmirgensere som blir mest brukt. Anonymkode: cdbf1...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Samme som ute, stort sett. Bukse og skjorte. Aldri likt "daffeklær", synes ikke joggebukse er noe mer behagelig enn jeans. Anonymkode: 801c3...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme som ute, stort sett. Bukse og skjorte. Aldri likt "daffeklær", synes ikke joggebukse er noe mer behagelig enn jeans. Anonymkode: 801c3...1b7 Hva slags jeans er det du bruker? Anonymkode: 29dea...f61 2
Alvilda Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 Jeg bruker det samme ute som inne. Joggebukser og genser.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 Helge antrekket er ofte sort ulltrøye og sort tights, og fryser et litt tar jeg på en slik poncho med kledelig farger. Ikke noe jeg ville gått ute med, men pent nok til å åpne døra. Anonymkode: 99b85...735 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 Vinter: joggebukse/pysjbukse, ullsokker og t-skjorte. Sommer: hjemmeshorts(shorts som er altfor korte til å gå ut i offentligheten med), singlet eller kjole. Bor i toppetasje med solgang fra morgen til kveld så det blir helt latterlig varmt her inne om sommeren. Alltid uten truse og bh, det ryker så fort jeg kommer inn døra etter jobb! Har en haug med hjemmeklær som ikke brukes utom døra. Det er stort sett gamle klær som har mistet form/fasong eller bomkjøp. Synes også det er ekkelt at folk bruker samme klær hjemme som de har brukt på jobb/buss/butikk. Akkurat det har jeg for mye bakteriefobi mot. Anonymkode: 88939...e3c 2
Jolene Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 Stort sett tights og en overdel, men har også joggebukse. Skifter alltid når jeg kommer hjem, for vil ikke slite ut de litt mer dyrere klærne mine. Dessuten liker jeg ikke tanken på at man er ute med klærne, for deretter sitte inne med de samme klærne. Blir litt som at jeg alltid (også før corona!) vasker hendene mine når jeg kommer hjem, før jeg gjør noe annet. Liker at hjemmeklærne skal se litt pene ut 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags inneklær går du i? Er det forskjell på sommer og vinter? Er du opptatt av at det er fint, matcher etc eller bare behagelig. Anonymkode: 29dea...f61 Pysj og genser, Treningsbukse og ullgenser, kosebukse og genser. Om sommeren er det ofte t-skjorter eller avslappede kjoler. Vinteren er det ulltøfler og gensere (frysepinne). Det må funke sammen men behøver ikke å være et sett. Prøver å ikke se ut som ett dass for jeg vil jo fortsatt at samboeren skal ha lyst på meg 🤪 Men behagelig må det være! Anonymkode: 8ce32...6fe 1
SPOCA Skrevet 22. november 2020 #18 Skrevet 22. november 2020 (endret) Tights og singlet, med enten fleecejakke/cardigan over. Om sommeren går jeg bare i shorts og singlet. Jeg går primært i kjoler utenfor husets fire vegger. Jeg går i komfortable klær uten bh inne, utendørs liker jeg å "ta på meg uniformen", dvs ikke de like behaglige inneklærne (inkludert bh). Endret 22. november 2020 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #19 Skrevet 22. november 2020 Pysjbukse, te-skjorte og en cardigan over for det meste. Om sommeren så er shorts og singlet. Hender at det blir kun singlet og en boxer. Anonymkode: e2de7...b6f
Rant Skrevet 22. november 2020 #20 Skrevet 22. november 2020 Vinter: forskjellig kosebukse, pysjbukse, onepiece, t-shirt, kjole. Sommer: shorts, t-shirt, kjole, nattkjole. Har egen "hjemme-uniform", komfort er viktig for meg. Orker ikke sitte i stive jeans, eller andre stive klær, skjorter hjemme. Liker å ikke kjenne tøyet mot kroppen. Liker at det er mykt. Bruker aldri BH hjemme. Og bruker det sjelden utenfor hjemmet, da går det i såfall i sportsBH. Komfort = lykke, for meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå