Gå til innhold

Å bli hakket på og kritisert av partner hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Olaug Olsen skrev:

Kan du utdype dette for meg? Hvordan kan det å bryte ned andres selvtillit forebygge galskap? Er dette noe du har lest et sted, eller noe du har funnet ut selv?

Det er selvfølgelig motsatt. Galskap innebærer at det er positivt å bryte ned andre mennesker, fordi når mennesker er brutt ned, er de mye mer åpen for galskap, og akseptere det som sannheten.

Anonymkode: 41de1...fa7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 21.40):

God klem til deg❤️ Jeg levde i et forhold med psykisk vold i 7 år. Han truet med selvmord for at jeg ikke skulle gå, så jeg ble altfor lenge. 
Nå er det nesten 14 år siden jeg kom meg vekk fra ham. Det sitter fortsatt i. For eksempel er jeg livredd for å gjøre noe feil, får panikk hvis jeg føler meg anklaget for noe. Jeg er skvetten og blir engstelig når jeg føler jeg ikke har kontroll. 
Jeg er gift med en snill og god mann nå og har barn. Så jeg har det egentlig veldig bra. Men jeg er veldig bitter fordi jeg lot ham ødelegge så mange år av livet mitt. Jeg har alltid tenkt det samme som deg, at jeg ble fanget i nettet hans, uten at jeg helt forstår hvordan det skjedde. Jeg forstår det fortsatt ikke den dag i dag, hvordan han kunne ha slik makt over meg. 

Anonymkode: 16a80...50f

Tusen takk❤️ Vi har nok hatt det veldig likt. Han truet også med selvmord, men det var bare fordi han ikke ville at jeg skulle forlate han. Det var jo frem og tilbake i lang tid, men fy fader så godt det er å få fred nå. Jeg sover bedre og har en slags ro i kroppen som ikke kan beskrives. Han gjorde meg rett og slett syk. Til slutt måtte jeg bare ta valget og bryte. I ettertid er det jo veldig vanskelig som du sier. Selvtilliten er knekt og jeg er veldig nærtaken, og føler meg ikke bra nok uansett. Den usikkerheten henger over meg i de fleste sammenhenger. Jeg tenker ofte at vi sol har vært i slike forhold egentlig er skikkelig tøffe og har en god psyke, som i det hele tatt klarte å holde ut så lenge - spesielt du! Så godt å høre at du er gift med en snill mann, og at du har barn. Det fortjener du❤️ 

Anonymkode: ab734...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...