Thyra Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hva har jeg gjort feil? Vasket i vaskepose på 30 grader med ullvaskemiddel.
Skogkløver Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Harde som i tovet og mindre? I såfall vasker maskinen for hardt på 30 grader. Hvis de enda er samme størrelse kan det hjelpe og dra og banke dem litt i våt tilstand nøstebarn sine toves lett med feil vask. De fra Janus tåler betraktelig mer, men varmer litt mindre.
Thyra Skrevet 23. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2020 14 timer siden, Skogkløver skrev: Harde som i tovet og mindre? I såfall vasker maskinen for hardt på 30 grader. Hvis de enda er samme størrelse kan det hjelpe og dra og banke dem litt i våt tilstand nøstebarn sine toves lett med feil vask. De fra Janus tåler betraktelig mer, men varmer litt mindre. Vet ikke hvor de er kjøpt. Har arvet dem. Ja, litt tovet, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 De må vaskes på ullprogram. Anonymkode: 3fc02...22b
Thyra Skrevet 23. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De må vaskes på ullprogram. Anonymkode: 3fc02...22b Hm, jeg vasket dem på finvaskprogram på 30 grader. Det var kanskje det som ble feil? Trodde det skulle være minst like skånsomt som ullvask...
Gjest Albbas Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 7 hours ago, Thyra said: Hm, jeg vasket dem på finvaskprogram på 30 grader. Det var kanskje det som ble feil? Trodde det skulle være minst like skånsomt som ullvask... Det er ikke like skånsomt nei, ullvaskprogram "vugger" klærne, det gjør ikke finvask. Var dette innlegg i ubehandlet ull?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Thyra skrev (7 timer siden): Hm, jeg vasket dem på finvaskprogram på 30 grader. Det var kanskje det som ble feil? Trodde det skulle være minst like skånsomt som ullvask... 😅 Anonymkode: c50aa...639
Thyra Skrevet 24. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2020 Albbas skrev (18 timer siden): Det er ikke like skånsomt nei, ullvaskprogram "vugger" klærne, det gjør ikke finvask. Var dette innlegg i ubehandlet ull? Jeg vet ikke om det var ubehandlet ull. Arvet. Har vasket ullklær på finvask før. Gikk fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå