AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Er redd jeg kan gå rett i delir snart, hadde bare en øl og fire timer søvn. Angst fra rene helvete. Glemte kjøpe øl i går. Å glemme det sier litt om min tilstand. Hva kan de hjelpe med? Får jeg de medisinene jeg går fast på, får jeg kjemisk alkohol? Kan jeg være alene, makter ikke møte folk som jeg ikke kjenner. Har drukket daglig i to uker. Å glemme å kjøpe øl når jeg visste det var søndag nå, sier alt. Kan ringe en venninne, vet hun har en flaske bobler, men kan jeg plage henne om par timer? Hun vet at jeg har problemer. Hun er ikke klar over at jeg bare kan ringe så får jeg en akutt-plass. Har tatt vallergan nå, en allergipille som vil slå meg ut, men delir kan man få, de vi gi valium hvis jeg begynner å se elefanter. Vær vennlig hvis du svarer. Jeg takler litt kjeft, men det er unødvendig. Dessuten hvorfor skal du kjefte, jeg har også vært pårørende. Har lite lyst å ringe familie, eller venninna. De klarer ikke forstå. Og jeg klarer ikke ringe a-hus selv om jeg vet at de kan hjelpe. Er så skjelven at jeg nesten ikke kan skrive her. Ingen jeg kjenner er våken halv sju. Tror jeg skal ringe min venninne etter ti, men hun vil bli bekymret. Håper allergipillene slår meg ned snart. Og til dere pårørende, jeg har også vært der. Beskytte, ta seg en drink for å roe ned. Det var da det hele startet, ti år med et helvete av en mann. Mann de lux, spør man seg i dag. Anonymkode: 3e944...b71
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Jeg synes du skal ringe og få hjelp, ring og få en akuttplass. Anonymkode: fa498...fe2 1
Gjest Cowboylaila Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal ringe og få hjelp, ring og få en akuttplass. Enig! Ring eller reis til akuttmottaket, tror de kan gi deg best hjelp. Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Ring etter akkutt hjelp Alkoholabstinenser kan være farlige hvis de ikke blir behandlet på rett måte. Anonymkode: 1cbd9...035 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal ringe og få hjelp, ring og få en akuttplass. Anonymkode: fa498...fe2 Er usikker, men hvis jeg ikke får sove da må jeg nesten ringe dem. 47 minutter siden, Cowboylaila skrev: Enig! Ring eller reis til akuttmottaket, tror de kan gi deg best hjelp. Masse lykke til! De henter meg, eller andre i samme kasus. 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring etter akkutt hjelp Alkoholabstinenser kan være farlige hvis de ikke blir behandlet på rett måte. Anonymkode: 1cbd9...035 Vet det. 30 minutter siden, kanel23 skrev: Ring! Dette kan være farlig. Takk for svar. Det er en mulighet. Har direkte nummer dit. Men helst vil jeg være hjemme, alene. Skal prøve å tenke meg frisk. Et tåpelig utsagn, men jeg vil helst ikke prate med noen nå. ts Anonymkode: 3e944...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå