Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fortalte jeg kjæresten at jeg ikke hadde det så bra, pga en situasjon på jobb han er kjent med fra før. Jeg sa at det er tøffere for meg enn jeg gir uttrykk for. Han tok rundt meg, ga meg en klem og sa han ville være der for meg og ta vare på meg. 

Så dro han på trening. Da han kom tilbake, så spurte han hvordan det gikk på ny. Jeg sa at ting ikke var bra. Deretter satte han på tv og ble sittende. 

Det skjedde ikke noe før jeg begynte å rydde. Da spurte han om jeg trengte hjelp, og jeg sa at kjøkkenet var rotete. Fikk til svar om at han ville ta det i morgen. Altså. Han ligger glatt til 11, og da har jeg stått opp for lengst, og i gang med å lage frokost på et kjøkken jeg vil ha rent. Og det vet han. Men han ble nå med. Ungene er her, og de må ha mat. 

Etter vi var ferdig, så var det mer tv. Null kosing og oppvarming før han ville ha sex, og da han ble avvist, ville han ha nærhet. 

Jeg tenker at hva vil skje hvis jeg ble virkelig syk? 

Dette er viktig for meg, men han virker blåst. 

Anonymkode: b998a...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si rett ut til ham: nå som tingene er så vanskelig på jobb, trenger jeg at du gjør mye mer hjemme. Neste helg ønsker jeg å sove til 11 mens du vasker kjøkkenet og lager frokost. 

Anonymkode: 944e3...697

Skrevet

Mulig jeg er lite følsom, men jeg synes han virker empatisk her gitt hva du kommuniserte? Spør flere ganger hvordan det går, tilbyr hjelp, ønsker nærhet når det ikke blir sex. 

Her i huset er det mannens oppgave å rydde etter middag. Men enkelte kvelder ønsker han å ta det morgenen etter, særlig om vi har tatt ett glass vin. Jeg klarer fint å lage frokost på et rotete kjøkken innimellom. 

Om du ønsker mer må du si det rett ut. "Det at jeg er sliten betyr at jeg trenger mer hjelp i huset. Jeg trenger at du står opp tidligere i morgen. Jeg trenger at du tar initiativ til å rydde." 

Anonymkode: 76200...c20

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...