Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ukjent1993
Skrevet (endret)

,

Endret av ukjent1993
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en Hjelper, vet du. Uten deg ville ting gått mye verre. Vi trenger deg her. Naturinteresserte din skal du utforske mer. Er du glad i dyr, for eksempel? 

Anonymkode: a3fd1...90b

Gjest ukjent1993
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en Hjelper, vet du. Uten deg ville ting gått mye verre. Vi trenger deg her. Naturinteresserte din skal du utforske mer. Er du glad i dyr, for eksempel? 

Jeg er veldig glad i dyr,ja. Men drømmen min gjennom hele oppveksten var å bli politi.Noe jeg ikke kan bli,dessverre. Var alltid glad i følge med på det vi i dag kaller for true crime,og gjør det den dag i dag. Leser om alt jeg kommer over. Fulgte alltid med på det som hendte rundt i verden. 

Skrevet
11 minutter siden, ukjent1993 skrev:

Jeg er veldig glad i dyr,ja. Men drømmen min gjennom hele oppveksten var å bli politi.Noe jeg ikke kan bli,dessverre. Var alltid glad i følge med på det vi i dag kaller for true crime,og gjør det den dag i dag. Leser om alt jeg kommer over. Fulgte alltid med på det som hendte rundt i verden. 

Da har du kanskje en ambisjon om å bekjempe urett og urettferdighet, en ambisjon du kan få utløp for på andre måter gjennom annet yrke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...