Gjest ukjent1993 Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 (endret) , Endret 22. november 2020 av ukjent1993
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Du er en Hjelper, vet du. Uten deg ville ting gått mye verre. Vi trenger deg her. Naturinteresserte din skal du utforske mer. Er du glad i dyr, for eksempel? Anonymkode: a3fd1...90b
Gjest ukjent1993 Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er en Hjelper, vet du. Uten deg ville ting gått mye verre. Vi trenger deg her. Naturinteresserte din skal du utforske mer. Er du glad i dyr, for eksempel? Anonymkode: a3fd1...90b Jeg er veldig glad i dyr,ja. Men drømmen min gjennom hele oppveksten var å bli politi.Noe jeg ikke kan bli,dessverre. Var alltid glad i følge med på det vi i dag kaller for true crime,og gjør det den dag i dag. Leser om alt jeg kommer over. Fulgte alltid med på det som hendte rundt i verden.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 11 minutter siden, ukjent1993 skrev: Jeg er veldig glad i dyr,ja. Men drømmen min gjennom hele oppveksten var å bli politi.Noe jeg ikke kan bli,dessverre. Var alltid glad i følge med på det vi i dag kaller for true crime,og gjør det den dag i dag. Leser om alt jeg kommer over. Fulgte alltid med på det som hendte rundt i verden. Da har du kanskje en ambisjon om å bekjempe urett og urettferdighet, en ambisjon du kan få utløp for på andre måter gjennom annet yrke? Anonymkode: a3fd1...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå