Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr en gang, og vi har avtalt å møtes igjen. Likevel får jeg litt dårlige vibber av enkelte ting. Jeg vet jeg stalker ganske mye ut ifra dette, men var i ett forhold hvor jeg på slutten ønsket å ta livet mitt og må derfor «sjekke» at en eventuelt ny partner er OK.. 

1. han er alltid pålogget på snap, og han sender flere 100 snap om dagen 

2. vi hadde avtale igår kveld, men han forskjøv den frem til midt på dagen. Senere på kveld skriver han at jeg må kose meg ikveld, noe som fikk meg til å reagere da det virket som han ikke hadde tenkt å ha mer kontakt. Vi snakker hele tiden til vanlig. Etter dette svarte han meg ikke før flere timer etterpå, bortsett fra engang da han var på toalettet. Dette «trikset» pleide jeg også å bruke om jeg hadde besøk av menn, men snakket med flere. Da svarte jeg de når jeg var på do for at de ikke skulle mistenke at jeg hadde flere baller i luften samtidig. Han svarer alltid fort til vanlig 

Er det jeg som overtenker, eller er dette noe andre også ville reagert på? Jeg vet jeg er ødelagt etter forrige forhold, så jeg tåler å høre det 

Anonymkode: 83255...6eb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte når jeg var på do da jeg ikke ønsket å åpne snap foran de jeg hadde besøk av 

• Liker 4
Skrevet

Tror du skal stole på magefølelsen. Rart at han tydeligvis hadde/endret planer uten å si hva det var. 100 snap om dagen betyr sannsynligvis også utstrakt kontakt med andre jenter (gutter snapper ikke SÅ masse), eller så sender han bare til alle på listen (men da hadde jo du fått også)

Btw, var et par fotballkamper i går kveld så det kan jo være så enkelt, men det jeg reagerer mest på er at/hvis han ikke sa/du ikke spurte hvorfor planene blir endret

Anonymkode: 0f15c...dc9

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal stole på magefølelsen. Rart at han tydeligvis hadde/endret planer uten å si hva det var. 100 snap om dagen betyr sannsynligvis også utstrakt kontakt med andre jenter (gutter snapper ikke SÅ masse), eller så sender han bare til alle på listen (men da hadde jo du fått også)

Btw, var et par fotballkamper i går kveld så det kan jo være så enkelt, men det jeg reagerer mest på er at/hvis han ikke sa/du ikke spurte hvorfor planene blir endret

Enig. Ja er dette jeg har erfart med menn som sender så mye, at de gjerne holder på slik med andre jenter. Han ser ikke på fotball så det er ikle grunnen. Reagerer mest på do snap da jeg som sagt også har holdt på slil

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Ja er dette jeg har erfart med menn som sender så mye, at de gjerne holder på slik med andre jenter. Han ser ikke på fotball så det er ikle grunnen. Reagerer mest på do snap da jeg som sagt også har holdt på slil

Enig, jeg også har gjort det. Har også datet flere som har holdt på sånn så jeg kjenner lusa på gangen.

I tillegg til at han ikke sa fra om hva de endrede planene var - og hvorfor - syns jeg også det er litt «typisk» at en date blir fremskyndet til dagtid til fordel for noe bedre som dukker opp.

Rart at han ikke en gang løy frem en unnskyldning om besøk av søsteren/moren/broren. Pleier jo vanligvis komme ett eller annet sånt

Skrevet

"Dette «trikset» pleide jeg også å bruke om jeg hadde besøk av menn, men snakket med flere. Da svarte jeg de når jeg var på do for at de ikke skulle mistenke at jeg hadde flere baller i luften samtidig"

DET som skurrer her er jo deg, du har jo, ved allerede å oppføre deg low life, programmert tankebanene dine til å overfokusere på feil hos andre, du har vært ei reim i tidligere situasjoner, og derfor er det "normalt" for deg at andre og er slik.

Ikke en god person.....

Anonymkode: 30b41...2c0

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Dette «trikset» pleide jeg også å bruke om jeg hadde besøk av menn, men snakket med flere. Da svarte jeg de når jeg var på do for at de ikke skulle mistenke at jeg hadde flere baller i luften samtidig"

DET som skurrer her er jo deg, du har jo, ved allerede å oppføre deg low life, programmert tankebanene dine til å overfokusere på feil hos andre, du har vært ei reim i tidligere situasjoner, og derfor er det "normalt" for deg at andre og er slik.

Ikke en god person.....

Jeg gjør ikke dette nå lengre så skjønner ikke helt hvordan du kan si jeg ikke er en god person. Tenker du er en dårlig person selv for å forhåndsdømme andre

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg også har gjort det. Har også datet flere som har holdt på sånn så jeg kjenner lusa på gangen.

I tillegg til at han ikke sa fra om hva de endrede planene var - og hvorfor - syns jeg også det er litt «typisk» at en date blir fremskyndet til dagtid til fordel for noe bedre som dukker opp.

Rart at han ikke en gang løy frem en unnskyldning om besøk av søsteren/moren/broren. Pleier jo vanligvis komme ett eller annet sånt

Det med å sende fra toalettet? Ja var akkurat dette jeg tenkte også, at han tenkte det dukket opp noe bedre. Egentlig ville han avlyse men da sa jeg at jeg ikke orker mer, og han tok det derfor denne dagen 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ikke dette nå lengre så skjønner ikke helt hvordan du kan si jeg ikke er en god person. Tenker du er en dårlig person selv for å forhåndsdømme andre

Les gjennom en gang til, og vær obs på fortid, nåtid og fremtid,,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...