Gå til innhold

Foreldre og snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lure på dette.

Har dere lagt merke til foreldre som  tar bilde av ungene som gjør noe de ikke har lov til feks tegne på veggene, kaster mel på gulvet osv . Så filmer de dem imens de gjør det og legge det ut på snap.jeg har lagt merke til det mye. Men vist jeg hadde sett ungen min gjør sånt da hadde jeg satt grenser og ikke tatt frem tlf å sende det. Noen andre lagt merke til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg ikke lagt merke til, men jeg følger heller ikke så mange småbarnsforeldre på snap. Uansett så har vi alle ulike grenser, og etter min mening så er det er stengt tatt foreldre som utleverer barna sine på sosiale medier som er de største synderne her.

Anonymkode: 01f1a...781

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har jeg ikke lagt merke til, men jeg følger heller ikke så mange småbarnsforeldre på snap. Uansett så har vi alle ulike grenser, og etter min mening så er det er stengt tatt foreldre som utleverer barna sine på sosiale medier som er de største synderne her.

Anonymkode: 01f1a...781

Jeg er ikke for å legge ut så mye bilder av barn. Har fått snaper fra venner der små barn sitter på do

Skrevet
8 minutter siden, sørlands-jenta skrev:

Jeg bare lure på dette.

Har dere lagt merke til foreldre som  tar bilde av ungene som gjør noe de ikke har lov til feks tegne på veggene, kaster mel på gulvet osv . Så filmer de dem imens de gjør det og legge det ut på snap.jeg har lagt merke til det mye. Men vist jeg hadde sett ungen min gjør sånt da hadde jeg satt grenser og ikke tatt frem tlf å sende det. Noen andre lagt merke til det?

Barnet mitt tegnet et par ganger på veggen da han var liten. Jeg LO innvendig! Sa selfølgelig at det ikke var greit, men dette er da noe som hører til barndommen. Ungen klipte også ut tegninger som han limte på veggen. Ikke helt min stil, men fikk skryt for kreaviteten og det fikk være sånn noen dager.Et lite malingssrrøk så er det bort.  Og kjempegøy snap og dele med besteforeldre, tanter og onkler.

Anonymkode: 7a33a...b4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...