Gå til innhold

Når hun sitter oppå

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er herlig  pirrende hvis dama sitter overskrevs på meg, gjerne gnir underlivet mot meg.  Mange damer her som liker å gjøre  det?  Hva er deiligst med det?

Anonymkode: 9e0c7...93c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med «over meg», men hvis du mener facesitting så er det sykt digg ja. Noe av det beste jeg vet😋

• Liker 2
Skrevet

...eller er det at hun gnikker musa si mot kukrota mi? i ung alder trodde jeg hun ikke kunne knulle, for det ga veldig lite slaglengde i penetrering. Etter at jeg forsto hvorfor, digget jeg det fordi jeg ble mere utholdende...

Hvis det er facesitting det er snakk om, så må jeg si at jeg tenner like mye som hun sitter på meg. Jo mere vill hun blir jo villere blir jeg🤭

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker det du beskriver. Da blir klitoris stimulert kontinuerlig og jeg styrer trykk og tempo. På denne måten kan jeg komme mange ganger med penis inni meg. 

Anonymkode: 5fa17...a7b

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Badbunny skrev:

Vet ikke helt hva du mener med «over meg», men hvis du mener facesitting så er det sykt digg ja. Noe av det beste jeg vet😋

Herlig. Ja jeg tenkte på det. 😃 Noe med posituren også som får meg som mann til å tenne.

Skrevet

Jeg tenker påbåde facesiting, og om hun sitter lenger nede på brystet, mangen eller hel nede ved min penis.  Herlig å høre at flere tenner på der, både damer og menn.

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig. Ja jeg tenkte på det. 😃 Noe med posituren også som får meg som mann til å tenne.

Ja, synes det er veldig deilig å kunne styre og bare ri på annsiktet hans😋

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Badbunny skrev:

Ja, synes det er veldig deilig å kunne styre og bare ri på annsiktet hans😋

Sikkert et litt rart spørsmål🙂, men blir det ikke tungt å ri på ansiktet, enten for han eller henne? Han må få puste, eller hun må holde vekten vekk fra ansiktet hans. Aldri prøvd dette jeg da he he

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert et litt rart spørsmål🙂, men blir det ikke tungt å ri på ansiktet, enten for han eller henne? Han må få puste, eller hun må holde vekten vekk fra ansiktet hans. Aldri prøvd dette jeg da he he

Altså det er ikke sånn at jeg sitter med hele vekten oppå annsiktet hans. Jeg har jo knærne/føttene på senga og støtter meg på det. Eller så står jeg også er han på knærne, sånn som jeg er på han ved bj. Uansett så veier jeg litt under 70, og han over 100. Det klarer han😋 også blir han kåt av at han av og til ikke får puste helt

Skrevet

Blir ogdå litt kåt v å se partneren nyte å kontrollere.

Skrevet

Må jo være at dama rir han som TS mener. Fint å bytte på litt, og få se den nydelige kroppen i positur :)

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Morpheus skrev:

Må jo være at dama rir han som TS mener. Fint å bytte på litt, og få se den nydelige kroppen i positur :)

Ja det handler om det.  Men hvor høyt på kroppen hun sitter, kan variere. Det i seg selv er også lit hot, at hun skifter stilling.  Det kan  hende hun da gnir musa mot mannens ansikt også.  

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gnir du musa på nese også eller?

Anonymkode: 749bc...a13

.. og kanskje smører litt fittesaft i fjeset hans? Dasker du litt  også?

Skrevet

For meg som er en stor og sterk alfahann med et kraftig jern som er 23cm langt og har en omkrets på over 18cm så er det i de fleste tilfeller påkrevet at kvinnen får sitte på topp til hun har blitt vant til størrelsen min.

Ofte blir kvinnene svært våte bare ved å berøre den store kuken, men jeg oppfordrer alltid til at de starter i en stilling hvor de har full kontroll.

Som regel kommer første orgasmen fort og de blir mere mottagelige for å bli tatt i andre stillinger.

Kvinnene gir alltid uttrykk for at det gir helt andre og mye sterkere orgasmer når de får et stort redskap i seg. Det er ikke uvanlig med serieorgasmer og sprut når de endelig får oppleve sex med en ekte og velutrustet mann.

DigBick

Skrevet
BigOne23 skrev (1 time siden):

For meg som er en stor og sterk alfahann med et kraftig jern som er 23cm langt og har en omkrets på over 18cm så er det i de fleste tilfeller påkrevet at kvinnen får sitte på topp til hun har blitt vant til størrelsen min.

Ofte blir kvinnene svært våte bare ved å berøre den store kuken, men jeg oppfordrer alltid til at de starter i en stilling hvor de har full kontroll.

Som regel kommer første orgasmen fort og de blir mere mottagelige for å bli tatt i andre stillinger.

Kvinnene gir alltid uttrykk for at det gir helt andre og mye sterkere orgasmer når de får et stort redskap i seg. Det er ikke uvanlig med serieorgasmer og sprut når de endelig får oppleve sex med en ekte og velutrustet mann.

DigBick

Hahaha

Anonymkode: d4611...18f

• Liker 3
Skrevet

DigBick

Jeg kvinne, får like sterke orgasmer med middels penis som v stor.. 

Anonymkode: 32f55...107

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, BigOne23 said:

DigBick

Jeg tenner for så vidt visuelt på en stor flott penis, men det er ikke de som har gitt størst nytelse, har egentlig alltid vært litt nedtur. Han jeg er med nå er den beste jeg har hatt, han har en helt normal penis (uten at jeg har målt). Det er kjemien mellom oss, stillinger/vinkler som begge digger og at han alltid blir steinhard og viser at han vil ha meg som er viktig. Etter over to år blir jeg fortsatt tent bare jeg tenker på ham.

Anonymkode: b2a8a...959

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg tenner for så vidt visuelt på en stor flott penis

Anonymkode: b2a8a...959

Ja selvsagt. 

Mitt inntrykk er at alle kvinner gjør det når de får sjansen.

At ikke alle førere av stor redskap er like kyndige kan jeg ha forståelse for.

Skrevet

Ja selvsagt. 

Mitt inntrykk er at alle kvinner gjør det når de får sjansen.

At ikke alle førere av stor redskap er like kyndige kan jeg ha forståelse for.

Min erfaring med store er at mannen strever mer med å holde den stiv over tid. Og vanskeligere å stimulere klitoris når den ikke kan gnis mot penisrot/ mage. Men blir tent av dem også altså. Godt vi er ulike, og at det er noen for alle. 

Skrevet

Herlig å lese at så ma nge har glede av dette.   

Jeg tenker det ikke hndler om en konkurranse i å ha de største pikkene eller de deiligste fittene. Det handler om at to mennesker finner glede i dette sammen. Flre forteller her om helt gjennomsnittlige størrelser og utseender, men likevel at man opplever stor nytelse sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...