AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Holder litt på med en fyr. Kjent hverandre i litt over en måned. Denne helgen har jeg sovet over hos han. I 19 tiden dro han på jobb, sa bare jeg kunne føle meg som hjemme til han kom hjem sent på natten. Kvelden før hadde han teaset meg utrolig mye, småkyssing men ble aldri sex. Jeg var så kåt at jeg holdt på å fly på veggene. Da han dro morgendagen på jobb, tok jeg meg friheten til å onanere til han. Vanligvis pleier jeg å bite i en pute når jeg "kommer". Jeg var så kåt og fraværende mens jeg holdt på at istedet for å bite i puta, så beit jeg i hånda mi! Og jeg blør sykt mye. Nå har jeg tatt bandasje rundt hånden. Men jeg lurer på om jeg får betennelse eller infeksjon av dette? Vurderte å dra til legevakten men jeg har ikke bil, penger på kortet og bussen går ikke så sent hvor han bor. Anonymkode: 03373...2a2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Nå må det da komme en koronavaksine snart?? Anonymkode: 626c1...aea 8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 ... ok. Lykke til videre i livet du Anonymkode: 7f886...254 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder litt på med en fyr. Kjent hverandre i litt over en måned. Denne helgen har jeg sovet over hos han. I 19 tiden dro han på jobb, sa bare jeg kunne føle meg som hjemme til han kom hjem sent på natten. Kvelden før hadde han teaset meg utrolig mye, småkyssing men ble aldri sex. Jeg var så kåt at jeg holdt på å fly på veggene. Da han dro morgendagen på jobb, tok jeg meg friheten til å onanere til han. Vanligvis pleier jeg å bite i en pute når jeg "kommer". Jeg var så kåt og fraværende mens jeg holdt på at istedet for å bite i puta, så beit jeg i hånda mi! Og jeg blør sykt mye. Nå har jeg tatt bandasje rundt hånden. Men jeg lurer på om jeg får betennelse eller infeksjon av dette? Vurderte å dra til legevakten men jeg har ikke bil, penger på kortet og bussen går ikke så sent hvor han bor. Anonymkode: 03373...2a2 Det går sikkert bra, rens med klorhexidin, pyrisept, eller noe annen sårvask hvis han har, evt få han til å kjøpe med seg hjem. Hvorfor skal du ikke fortelle han det? Kan være han tenner på at du onanerte og tenkte på han🙂 Anonymkode: 4a601...18d 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går sikkert bra, rens med klorhexidin, pyrisept, eller noe annen sårvask hvis han har, evt få han til å kjøpe med seg hjem. Hvorfor skal du ikke fortelle han det? Kan være han tenner på at du onanerte og tenkte på han🙂 Anonymkode: 4a601...18d tusen takk for svar❤ setter utrolig pris på det! skal ta å sjekke om han har med en gang. Ha en fin kveld videre TS Anonymkode: 03373...2a2
Sokkar Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Hvordan har du klart å bite deg til blods?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 Når tok du sist stivkrampevaksine (tetanus)? Anonymkode: a8db1...d41 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan være han tenner på at du onanerte og tenkte på han🙂 Han tenner sikkert skikkelig hardt på at hun bet seg i hånden og må ha stivkrampesprøyte... Anonymkode: c71f8...205 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tenner sikkert skikkelig hardt på at hun bet seg i hånden og må ha stivkrampesprøyte... Anonymkode: c71f8...205 Hun der får ikke ta Blow jobb på meg , herregud 🙂 Anonymkode: f77a9...392 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Må være tull 😂 Anonymkode: aa8ab...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå