Gå til innhold

Ansatte på fast food restauranter - spiser de niste eller mat fra restauranten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje litt rar ting å lure på men...

Endret av Litenlinerle
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med egen lunsj. Det siste jeg ville spise var det jeg sto å laget hele dagen. 

Anonymkode: e1080...0a4

• Liker 3
Skrevet

Begynner å bli 15 år siden min karriere i fast food, men begge stedene jeg jobbet så spiste de fleste maten fra restauranten.

Anonymkode: e94ab...ac9

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobbet på burgersjappe når jeg gikk på videregående, annenhver helg. Spiste burger til lunsj, fikk ett gratis måltid per vakt. Fint for meg, så slapp jeg å lage mat og bruke penger på det. 

Anonymkode: bd522...e58

• Liker 2
Skrevet

Mange spiser mat fra restauranten. 

Anonymkode: ab7b4...25b

• Liker 2
Skrevet

Spiste pastasalat I pitabrød hver jobblunsj I to år. Sier ikke nei til gratis mat. 

Anonymkode: bf368...bf0

• Liker 2
Skrevet

Jobbet i en hotell restaurant for mange år siden, hadde aldri falt meg inn å ha med egen lunsj. Jobbet jeg frokost skiftet spiste jeg frokost og lunsj/middag når jeg hadde det skiftet

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobbet på McDonalds i 2-3 år. Spiste ofte nuggets eller chicken salsa når jeg jobbet i helgene, men i ukedagene spiste jeg middag/lunsj hjemme før eller etter jobb. Fikk drikke så mye brus vi ville da, det var litt krise. Måtte opp en størrelse i uniform i løpet av den tiden jeg jobbet der 😅 Men det beste med å jobbe der var når man hadde vært ute dagen før og kunne komme på jobb litt før man begynte og spise en dobbel cheese og drikke en iskald fanta som hangover mat ❤️

Anonymkode: a5845...2d1

• Liker 3
Skrevet

Spiste det nesten utelukkende da jeg jobbet på fastfood-restaurant. Ble ikke feit, man kan fortsatt velge grønnsaker.

Anonymkode: 148c9...11e

• Liker 3
Skrevet

Takk for alle svar! 😄

Skrevet

Jobbet på McDonald’s. Der var det sånn at vi fikk en medium meny pluss en dessert hver dag. Ingen spiste niste, men man lagde etter hvert egne varianter av burgerne 

Anonymkode: 40c08...495

Skrevet

Jeg hadde med niste. Ikke glad i fast food... lagde en salat innimellom. 

Anonymkode: 7d87c...220

Skrevet

Jeg jobbet på gatekjøkken like ved bestemor og bestefar, så min bestefar levere middagsrestene til meg da jeg jobbet. 

Anonymkode: 09d22...0c0

Skrevet

Ikke gatekjøkken men kiosk,  deli di luca,  7/11 og mix.  Alle jeg har snakket med som har jobbet der har opplevd forbud mot å spise eller ta med mat som uansett må kastes mot slutten av kvtkds/nattevakt. En jeg snakket med på deli di luca sa at han spiste et pizzastykke som var på vei til søpla.  Han ble ferska av sjefen og måtte betale fullpris.  Vet ikke hvorfor det er sånn og annerledes enn på f.eks McDonalds som noen har nevnt at de får seg et måltid , når det uansett er på vei til søpla. Bedre enn matsvinn vel?

Anonymkode: 4b038...651

Skrevet

Jobbet noen år på Peppes.

Blei fort dritlei av pizza, men vi lagde vår egen mat med ingrediensene de hadde der, det var knallbra 😁👍

Skrevet

Jobbet på burger king, de fleste spiste der men mange tok og med litt mat. Personal pris, alt du spiste ble trekt fra lønna om du dro kortet. 

Anonymkode: a9ee9...9c0

Skrevet

Ikke fast food da, men jobbet på bakeri og spiste boller, napoleonskake, og punsjeboller til lunsj hver dag i ett år🤣 var året etter VGS og hadde forbrenningen til å takle det😆

Anonymkode: 833c7...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...