Gå til innhold

The white wall (NRK)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Så den ferdig i dag  og må si jeg synes den var fryktelig rotete, selv om plottet egentlig virket bra.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett 2 episoder og syns den virker grei.   Hva er greia med den hvite veggen?  Skriv i spolier. 

Skrevet

Teit slutt.

Anonymkode: b7286...3d8

Skrevet

Likte ikke slutten. Hva skjedde? 

Anonymkode: 6d231...e38

Skrevet

Begynte lovende. De siste episodene var bare rot og tull, mye tid brukt på meningsløse aktiviteter. Så rart at ikke de som lager seriene klarer å se dette selv, og ta grep!

Anonymkode: 63111...d3a

Skrevet

Det må vel komme en sesong to? Men hva er teorien her?

Spoiler

Er det vannkapsler av noe slag, som kommer verken fra jorden eller Mars, og nå blitt aktivert?
Skjønner ingenting...

Anonymkode: 97b6a...70a

Skrevet

Denne serien var et godt eksempel på at det ikke alltid er verdt det å binge for å finne ut hva som skjer.

Anonymkode: acb2f...3b4

• Liker 5
Skrevet

Min teori og tanker om slutten:

Spoiler

Tenker kanskje at det har noe med liv på planeter å gjøre. Er det slik noen planeter (jorda) har fått vann, og kan inneholde liv? At det kom fra slike mystiske egg, for millioner av år siden? Og at det nå kan bli liv på Mars også..? Og kanskje andre planeter?  

Men hva vil skje med jorda når det allerede er vann her fra før? Blir det total oversvømmelse? Er det mange slike kapsler gjemt på jorda og andre planeter, som nå av en el annen grunn detonerer helt samtidig? Og hvem er det som sitter og detonerer det hele?

Orker ikke å se en eventuell ny sesong for å få greie på det. Så lenge plottet ellers er så langtekkelig, og fokuset er på tusen andre ting enn denne kapselen, det eneste som er spennende i denne situasjonen.

Anonymkode: 63111...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...