Gå til innhold

Er store smykker kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 09a94...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ute sist helg og to av venninnene mine var kledd som meg i sorte langermede kjoler med rund hals (ikke utringet)  de hadde begge langt smykke over kjolen og jeg syns det ødela og gjorde antrekket mer kjerring. Store smykker er ut for tiden. 

Anonymkode: 2cb2e...f7d

Skrevet

Lnage smykker - nei. Armbånd og smykker som er fysisk store i størrelsen med alt mulig av kuler og nips - ja. 

Anonymkode: 5653b...12d

Skrevet

Enig 🙂 

Anonymkode: b5cd5...6e0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lnage smykker - nei. Armbånd og smykker som er fysisk store i størrelsen med alt mulig av kuler og nips - ja. 

Anonymkode: 5653b...12d

ikke sånne store Husfliden smykker. Brukskunst smykker. Burde vært forbudt

• Liker 1
Skrevet

Hvis man er opptatt av stil og å ta seg bra ut, bryr man seg mer om hva som kler kroppen og lite om de skiftende motene. Jeg er en lav, slank dame og kler ikke store smykker, for det blir for ruvende mot min lille kropp. Mens min venninne som er en høy, bredskuldret og lett overvektig dame trenger smykke av en viss størrelse ellers forsvinner de på henne. Man må kle seg i det som passer ens egen kropp, og ikke det som passer naboens kropp. 

Anonymkode: fda13...127

• Liker 10
Skrevet

Siden jeg liker det så er det sikkert kjerringstil. :nigo: 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke sånne store Husfliden smykker. Brukskunst smykker. Burde vært forbudt

Haha, du får komme og arrestere meg da! :ler: Ikke bare bruker jeg det selv, men jeg har også laget det for salg. 

Er forøvrig enig med vedkommende over meg at det kommer helt an på kroppen og stilen til den som bruker det. For meg som er ganske stor, blir det ikke pent med små smykker. 

• Liker 4
Skrevet

Bruk det du synes er fint!

Skrevet

Så lenge du selv synes du er pen, så har det ikke noe å si at alle andre synes du er stygg.

Anonymkode: 6a075...201

Gjest Føsleguri
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av om noe er "kjerring" 🤔 

Jeg bruker de smykkene og klærne jeg har lyst til uten å bry med om andre syns det er "kjerring" eller om det er trendy.

At noe er trendy betyr jo ikke automatisk at jeg kler det.

Endret av Føsleguri
Skrevet

istedet for ordet "kjerring", foreslår jeg at vi heller tar i bruk mer nøytrale, presise begrepet som trendy, i motebildet, aktuelt etc., som også har den fordelen at man ikke disser store deler av befolkningen bare for å formulere et spørsmål.

Nå har vi vært gjennom en lang periode med små, delikate gullsmykker i motebildet. Før det var gull helt ut, og det var statementsmykker som gjaldt. Siden moten er en pende som svinger mellom ytterligheter, antar jeg at vi etterhvert går bort fra de små delikate smykkene, og tilbake til statementsmykkene. Jeg synes vi kan se antydninger til at pendelen har begynt å bevege seg igjen, men jeg tror ikke vi er der ennå. Så akkurat nå er nok ikke store smykker det mest aktuelle man kan iføre seg.

Anonymkode: ca1cc...1c7

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil tro at det kommer an på hvilke type store/lange smykker det er og ikke minst hva slags antrekk man velger å gå for. For store/lange smykke skal være prikken over i og ikke bare et tilbehør. Det samme gjelder det for store å lange øredobber. Det skal framheve antrekket og ikke være alt for dominerende.

Anonymkode: a958e...047

Skrevet

Her er "smykketreet" mitt. Jeg liker å bruke flere kjeder samtidig i liknende farger. 

Lengden er til halsgropen eller litt nedenfor. Jeg bruker sjeldent lange smykker. 

20201123_120023.thumb.jpg.448fa2d6d5e0776ba049e4f8ecd7fb9e.jpg

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke akkurat Flava Flav er en kjerring heller.

flavor-flav-arriving-at-american-music-awards-ama-at-the-shrine-auditorium-in-los-angeles-34-huge-clock-sun-glass-eye-contact-08-flavorflav042-red-carpet-event-vertical-usa-film-industry-celebrities-photography.jpg

Anonymkode: afe83...a2b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...