Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått ny telefon og nytt abb fra Tele2. Veldig fornøyd så langt. I dag fikk jeg min første SMS, men den kom som en SMS-melding med beskjed om at jeg måtte gå inn på Tele2 på internett for å laste den ned... Synes dette var veldig rart. Telefonen er satt opp for MMS da jeg fikk den levert, men jeg har gått igjennom oppsettet for sikker hets skyld.

Noen som har opplevd noe liknende og har noe tips? Det er da meningen at MMS'er skal komme rett til telefonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er den sikkert ikke satt opp for GPRS/MMS selv om de sier at den er det. Husk at du må ha begge oppsettene for at MMS skal fungere.

Gjest happyending i i
Skrevet

det er uten tvil oppsettet for enten wap eller mms eller begge deler som ikke er lagt inn riktig.. du kan enten kontakte tele2 for veiledning eller gå innom en butikk.. eller prøve å laste inn innstillingene på nytt selv :)

Skrevet

Da har jeg prøvd å legge inn innstillingene på nytt, så får vi håpe det virker...

Takk for hjelpen!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det kan og hende at MMS-fila er for stor til at du telefonen din klarer å ta imot. Jeg tar imot vanlige MMS uten problemer, men hvis noen sender lyd- go filmfiler, så får jeg også melding med link.

Skrevet
Det kan og hende at MMS-fila er for stor til at du telefonen din klarer å ta imot. Jeg tar imot vanlige MMS uten problemer, men hvis noen sender lyd- go filmfiler, så får jeg også melding med link.

Dette var bare et bilde uten noe lyd, så det var nok desverre ikke tilfellet... Men takk for svar! :)

Skrevet

Søstern påstår at dette skjedde henne for noen uker siden. Hun har mottatt MMS både før og etter, men ett par dager for noen uker siden fikk hun kun SMS om å gå på nett og lese MMS'ene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...