Gå til innhold

Mobilabonnement til barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilket abonnementet har dere til barnas mobil? Noen spesiell grunn til valget eller var det tilfeldig? 

Ønsker noen å diskutere om barn skal ha mobil eller ei opprett egen tråd. 

Anonymkode: 19376...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi valgte ice junior til vår 8 åring, snart 9. 1 GB og koster oss 50 kr i mnd. Det holder for henne. Alle i klassen på 4 trinn har mobil. 

Anonymkode: 89b30...1f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aristoteles skrev:

Kontantkort på begge, da det jo er wifi overalt. Rundt 200/år.

Visste ikke at det var "wifi overalt". Hvordan tar du inn wifi på lekeplassen, på veien hjem fra en venn, skogen osv? Siden det er overalt. Har ikke fått opplysninger om hvordan jeg logger med på i disse områdene. 

Anonymkode: ba268...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre har gratisabonnementet til Ice. Vi valgte det rett og slett fordi det er gratis og holder til deres bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og barnet har familieabonnement fra OneCall. Orket ikke ice, da det er dårlig dekning her vi bor. 

Vi deler på 15 GB, jeg fordeler etter behov. Fungerer helt fint. 

Anonymkode: 095e7...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Telia kunde så da synes jeg det er greit at guttungen og er det så han har barneabonnement til 99 kroner i måneden, han får 400 MB (er blitt oppjustert fra Telia) men det som er greit med Telia er at jeg kan føre over fra meg til han så han får vel rundt 2-3 gb av meg i måneden. Veldig greit for da blir ikke alt brukt opp på en gang. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk nettopp over fra ice sitt gratisabonnement til ice junior, holder i massevis for vår 9-åring.

Anonymkode: c89ac...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Visste ikke at det var "wifi overalt". Hvordan tar du inn wifi på lekeplassen, på veien hjem fra en venn, skogen osv? Siden det er overalt. Har ikke fått opplysninger om hvordan jeg logger med på i disse områdene. 

Anonymkode: ba268...f0f

De har uansett ikke med seg mobilen ut i skogen, men skulle de ha et merkelig behov for å ringe akkurat mens de er på lekeplassen, så har de jo kontantkort og får ringt. De sitter ikke på lekeplassen og surrer på nett 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...