Gå til innhold

Dere som lar hunden sove i sengen, hva gjør du hvis du skal ha sex med noen? Jager du hunden ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt på med en som bodde på kollektiv og han hadde en husky. Han hadde ganske stort rom og fikk ellers gå rundt i huset, men på natterstid måtte han være på rommet. Hunden pleide sove i en egen sofa på soverommet. Men dette ble en stort problem om vi skulle ha sex 🤣 Hunden trodde fyren (eieren) var slem mot meg, så hunden hoppet over i senga, dyttet bort eieren, snerret tenner mens hunden sto over og beskyttet meg 🤣🤣 Jeg lo meg ihjel hver gang. Det endte med at vi ikke kunne ha sex i samme rom som hunden. Veldig alt hund, fikk et veldig godt bånd med den hunden 🤣 eieren ble litt snurt 

Anonymkode: 2318c...eb4

Mye skrivefeil her jaaa! Er hunden som hadde regler om hvor den var på dagtid og natten, ikke eier 🤣🤣🤣 og mente skrive veldig fin hund, ikke veldig alt hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser flere her har litt forskjellige reaksjoner som at de syntes synd på dyret, og noen mener stikk motsatt at dette bryr ikke dyr seg om. 

Hunder leser jo kroppsspråk, og de bruker jokking selv for å vise dominanse. Med det kan hunden lese situasjonen feil, og reagere. Hunden kan også bli eiersyk, om eieren er en dame og en mann jukker og feier over henne, og da kan hunden reagere for å «beskytte» eieren sin. 

Jeg selv har en hund som sover i min seng, og det jeg får dårlig samvittighet for er at jeg plutselig setter hunden på gangen, og jeg føler på at jeg avviser hunden for å sove med meg om jeg har besøk. Hunden forstår jo ikke hvorfor den plutselig må sove alene om den pleier å få sove i sengen. Med dette skal min neste hund sove på stuen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...