AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Del Skrevet 21. november 2020 Gir du hunden en godbit å tygge på ute i stuen? Sikkert et dumt spørsmål, men hva er løsningen? Anonymkode: d8df8...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Del Skrevet 21. november 2020 Tenker. Anonymkode: 2f3a2...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 21. november 2020 #3 Del Skrevet 21. november 2020 Livets mange dilemmaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Del Skrevet 21. november 2020 Lar den se på vel 🤣 Anonymkode: 68822...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Del Skrevet 21. november 2020 Gir den selvfølgelig hedersplassen på soverommet. Anonymkode: ca462...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Del Skrevet 21. november 2020 Nå har jeg samboer, så han er jo vant med hunden. Den ligger i senga ved fotenden og sover vanligvis, så når vi har sex legger hun seg som regel nede i hjørnet av senga og sover. Hun er 3 kg, så merker ikke at hun er der en gang. Hadde det vært en stor hund hadde hun nok ikke fått komme opp i senga i utgangspunktet. Jeg ser ikke noe problem i at et dyr er i rommet mens man har seg. Men med en ny partner hadde jeg nok sendt henne ut i stua for å sove der. 😅 Anonymkode: 886b9...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Del Skrevet 21. november 2020 De flytter seg Anonymkode: 003c6...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #8 Del Skrevet 21. november 2020 Min hopper ned på gulvet og står der og venter til vi er ferdige. Kanskje tar hun seg en tur til stua og sitter i sofaen litt. Noen ganger ser jeg ørene hennes stikke over sengekanten, og da bryter jeg selvfølgelig ut i latter. Anonymkode: 7931d...30d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #9 Del Skrevet 21. november 2020 Selvsagt hiver du hunden ut av senga når du skal ha sex 🙄 Og nei, du behøver ikke gi den en godbit. Bare la den ligge på gulvet eller lukk døra og la den være i et annet rom. Jeg skjønner ikke helt at det skal være et dilemma en gang. Hvor bortskjemt er egentlig bikkja ? Må den ha godbit for å ikke henge oppå deg hele tiden ? 🤔 (og ja, jeg hadde hund i senga i 14 år før det ikke lenger ble plass pga. mann og barn) Anonymkode: 2ca87...597 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 21. november 2020 #10 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Hehe. Nå har ikke jeg hund, men en flamme som har det behøver ikke jage vekk hunden for min del. Er opptatt av helt andre ting under akten og legger merke til svært lite annet enn partner. Endret 21. november 2020 av Hippogriff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Del Skrevet 22. november 2020 Han er så klart med! Anonymkode: 15f93...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Del Skrevet 22. november 2020 Hva?! Selvfølgelig skal hund, (eller katt) slippe å være tilstede under sex. Fint at dere ikke er opptatt av hunden mens dere har dere, men stakkars dyret får jo med seg alt. Psyke mennesker 🤢 Anonymkode: 19624...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Del Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva?! Selvfølgelig skal hund, (eller katt) slippe å være tilstede under sex. Fint at dere ikke er opptatt av hunden mens dere har dere, men stakkars dyret får jo med seg alt. Psyke mennesker 🤢 Anonymkode: 19624...e6a De bryr seg vel da heller ikke om at vi ser på dem når de gjør det selv. Anonymkode: 15f93...276 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Del Skrevet 22. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva?! Selvfølgelig skal hund, (eller katt) slippe å være tilstede under sex. Fint at dere ikke er opptatt av hunden mens dere har dere, men stakkars dyret får jo med seg alt. Psyke mennesker 🤢 Anonymkode: 19624...e6a Hunder er ikke mennesker. De bryr seg da ikke om nakenhet eller annet. Anonymkode: 7931d...30d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 22. november 2020 #15 Del Skrevet 22. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva?! Selvfølgelig skal hund, (eller katt) slippe å være tilstede under sex. Fint at dere ikke er opptatt av hunden mens dere har dere, men stakkars dyret får jo med seg alt. Psyke mennesker 🤢 Anonymkode: 19624...e6a Hunden min elsker å ligge på badet mens jeg dusjer eller skal på do - de bryr seg ikke om slikt. Jeg personlig kunne aldri hatt sex foran et kjæledyr fordi jeg synes det er litt ekkelt, men det er drøyt å insinuere at dyret tar skade av det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #16 Del Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunder er ikke mennesker. De bryr seg da ikke om nakenhet eller annet. Anonymkode: 7931d...30d Altså. De spiser BÆSJ foran oss og bryr seg ikke om vi synes det er ekkelt. De får tåle litt morro. Anonymkode: 15f93...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg syns det er litt perverst å ha sex foran dyret sitt da, men det er vel bare meg Katten min blir lagt inn på et annet rom. Han skal hverken se eller høre. Men nå ser jeg på han som barnet mitt og da blir det bare enda mer ekkelt. Anonymkode: 8495f...6cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #18 Del Skrevet 22. november 2020 3 hours ago, Lisa Rowe said: Hunden min elsker å ligge på badet mens jeg dusjer eller skal på do - de bryr seg ikke om slikt. Jeg personlig kunne aldri hatt sex foran et kjæledyr fordi jeg synes det er litt ekkelt, men det er drøyt å insinuere at dyret tar skade av det. Jeg sier ikke de tar skade av det, men at det er frekt om ekkelt. Nakenhet er noe helt annet, og helt naturlig. Ellers er det ikke uvanlig at dyr angriper ny partner om de er tilstede under sex. Enten fordi de tror at ny partner skader eier eller at de ikke aksepterer ny partner. Anonymkode: 19624...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 22. november 2020 #19 Del Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke de tar skade av det, men at det er frekt om ekkelt. Nakenhet er noe helt annet, og helt naturlig. Ellers er det ikke uvanlig at dyr angriper ny partner om de er tilstede under sex. Enten fordi de tror at ny partner skader eier eller at de ikke aksepterer ny partner. Anonymkode: 19624...e6a "Stakkars dyret får jo med seg alt" - dyr har ingen forståelse for sex eller nakenhet. Det er selvsagt ikke frekt når det ikke påvirker dyret, og om dyret ditt blir stresset av aktiviteter så slipper du det selvsagt ut i stuen. Går dyret til angrep, så burde du trene det bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #20 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg holdt på med en som bodde på kollektiv og han hadde en husky. Han hadde ganske stort rom og fikk ellers gå rundt i huset, men på natterstid måtte han være på rommet. Hunden pleide sove i en egen sofa på soverommet. Men dette ble en stort problem om vi skulle ha sex 🤣 Hunden trodde fyren (eieren) var slem mot meg, så hunden hoppet over i senga, dyttet bort eieren, snerret tenner mens hunden sto over og beskyttet meg 🤣🤣 Jeg lo meg ihjel hver gang. Det endte med at vi ikke kunne ha sex i samme rom som hunden. Veldig alt hund, fikk et veldig godt bånd med den hunden 🤣 eieren ble litt snurt Anonymkode: 2318c...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå