AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg synes blå- eller lillasjampo er litt skummelt, får enten blå striper i håret eller for liten forskjell. Lurer på hva dere gjør? Bare lillasjampo, eller toner? I så fall hvilken? Gjør dere det selv, og hvor lyst hår har dere? Anonymkode: 1c18d...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Del Skrevet 21. november 2020 Blåsjampo, men må skylle den fort ut, for hvis ikke blir håret lilla. Og bruker den ikke hver gang jeg vasker håret. Anonymkode: b46ea...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Matrix Brass off shampoo ☺️ Uten tvil det beste hjemme produktet jeg har prøvd. Denne er blå, tar bort/nøytraliserer orange og gule toner. Opplever ikke å få grått hår, slik som den fra Fudge f.eks. Bruker denne 1 gang i uka mellom hvert frisørbesøk. Holder fargen kald og jevn. Striper det helt lyst med farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Del Skrevet 23. november 2020 Lee stafford blond balsam. Den er så lys lilla den ikke setter farge. Eventuelt bland ut blåshampoo med vanlig i hånden 50/50, så blir det ikke like intenst. Anonymkode: 4708e...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 23. november 2020 #5 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) Grise bleiket blondt hår her, bruker Lee Stafford Bleach Blondes Balsam til vanlig, og Lee Stafford Bleach Blondes Ice White Conditioner når jeg vil ha det mer grått-ish til feks fest eller bare er lei av blondfargen. De er forøvrig på salg på Vita nå til 99kr. Endret 23. november 2020 av Frøyamor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 Bruker Rema 1000 sin sjampoo. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke dill og dyre greier. Holder seg like fint med billig Anonymkode: 8dba5...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 Blå sjampo fra frisør. Har den i 20 min om håret har gulnet. Stripe toner det hos frisør ca 1 gang i året. Må ta striper da jeg reagerer på kjemikaliene, veldig tander hårbunn. Anonymkode: 1e00f...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Del Skrevet 24. november 2020 Fudge lillashampo, men har den ikke i 5 minutt, da blir da den grå/lilla striper. Har den i håret ca 1 minutt. Anonymkode: d54c5...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Del Skrevet 24. november 2020 Amika lillashampo Anonymkode: c9001...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #10 Del Skrevet 25. november 2020 Lillashampoo fra fudge. Har det i håret kanskje 1x i mnd. Vasker håret 1-2 ganger i uka. Anonymkode: 10f6d...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå