Gå til innhold

Hvor mye tror du at du vil arve(arvet) til sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåpentligvis nada, 5 mill om han ikke ønsker leve

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0 om jeg er heldig. Minus en halv mill om jeg er uheldig.

Anonymkode: 48b27...dbe

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, men er dere helt sikre?

Håper dere får en positiv overraskelse og får noen tusen selv om dere kanskje ikke hadde regnet med det. Selvom arv egentlig ikke har noen ting å si når en person går bort, det hjelper liksom ikke med penger da... 

Anonymkode: 58154...763

Pappa er ute av bildet. 
Mamma er minstepensjonist med leid leilighet og ingen verdier. Jeg hjelper henne allerede økonomisk med en 500-1000kr måneden. Den dagen hun går bort er det høyst sannsynlig kun gjeld igjen....

Skrevet

Under 5 mill, har mer i verdier selv så det er ikke noe jeg baserer meg på. Foretrekker at gamlingene holder seg i live en stund til.

Anonymkode: 251f3...9e1

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

0 om jeg er heldig. Minus en halv mill om jeg er uheldig.

Man arver jo ikke gjeld?

Anonymkode: 125c6...e44

• Liker 5
Skrevet

Jeg kommer ikke til å arve noe særlig, å det er greit. Synes i grunn at det er en uting å vente på at foreldrene skal dø, å gå å fantasere om hvor mye penger man får i mellom fingrene...

Anonymkode: 182b2...434

• Liker 1
Skrevet

3-4 mill fordelt på tre søsken. Men vil heller at mamma bruker penger det hun har lyst til, fremfor å spare for at vi skal arve etter henne og pappa. 

Anonymkode: 125c6...e44

• Liker 1
Skrevet

1 hus + 2 leiligheter+ en del penger......

Skrevet

Har arvet 5 mill

Anonymkode: 3277e...eb8

Skrevet

Bryr meg virkelig ikke om hva jeg arver, driter i det. Det får søsknene mine krangle om. Vil mye heller ha foreldrene mine i livet for evig om jeg kunne valgt det 💖

Anonymkode: 7a8e7...e2b

• Liker 2
Skrevet

Spørs hvor mye mitt søsken, som er  ynglingen ogmeget manipulerede klarer og karre til seg, jeg sitter nok med smulene vil jeg tro

Anonymkode: 917dc...26e

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 29 nå og kommer vel til å arve ca 1 mill om ca 20 år og 3-4 om ca 35 år forutsatt at foreldrene mine dør ca ved snittalder. Eventuelt mer hvis boligprisene stiger betydelig betydelig. 

Anonymkode: 3410f...673

Ikke hvis de tar pengene sine og reiser jorden rundt. Noe jeg mener at man burde gjøre på sine eldre dager. Ungene får klare seg selv, og ikke sitte og "regne med" en arv.

Anonymkode: e0a5a...1fb

• Liker 5
Skrevet
11 hours ago, Føsleguri said:

Jeg har ikke peiling og bryr med ikke - jeg vil heller ha foreldrene mine i live.

Som om det er et valg man gjør....🙄

• Liker 5
Skrevet

Alt fra 3-5 millioner, delt på tre søsken. Ingen av oss har forventet noe og har bygget oss opp selv uten økonomisk hjelp. Ønsker heller at de skal leve lenge og kunne reise/bruke penger på god mat og venner så lenge de kan. :-)

Anonymkode: b4eb3...5fb

• Liker 1
Skrevet

Kanskje et par hundre tusen, max. Fra både moren og faren min til sammen (de er skilt). Gitt at de ikke topper huslånene sine før de dør. Faren min er forøvrig gift med en som er bare 10 år eldre enn meg (10 år yngre enn ham), så siden hun vil sitte i uskiftet bo er det jo ikke sikkert jeg arver noe, jeg kan fint dø først 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: dfe9a...0c7

Skrevet (endret)

0

Endret av Kala
Skrevet

8 mill sammen med mannen, i form av eiendom da

Anonymkode: 7020f...1f9

Skrevet

Ca 1 million

Anonymkode: d2c62...b6a

Skrevet

600 000-700 000 tenker jeg. Ligger forhåpentligvis 20-30 år fram i tid.

Anonymkode: 18e42...291

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Men ett sted mellom 9-15 millioner tenker jeg. 

Anonymkode: 2426e...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...