Gika Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Her er den: http://www.modeca.com/holland/enchede/mode...6;FILE/2693.jpg Er veldig fornøyd, altså, og synes den er finere i virkligheten enn på bildet. Nå må jeg bare finne ut av tilbehøret. Har vel god tid enda...
Lassie Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Gratulerer så mye med kjolevalg! Artig kjole, utradisjonell egentlig. Måtte du gi mye for den?
Gika Skrevet 4. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2005 Den kostet nok ganske mye, jeg betaler 11 500. Da kommer evt tilpasning i tillegg, men det tror jeg ikke jeg trenger. Den sitter helt perfekt, så hvis jeg ikke forandrer kroppsform... Så glad at du synes den var litt utradisjonell, for det var det jeg var ute etter. Har egentlig litt problemer med å se meg selv i prinsessekjoler, selv om jeg kan synes at de er veldig fine. Hm? Og så skal vi gifte oss på fjellet og på vinteren, og det er lite praktisk med langt slep i snøen. Vi skal gå på ski fra kirken til festlokalet, og jeg tror faktisk at jeg får til å gå i denne! Må feste den litt opp i siden, men tror det blir MYE kulere enn å skifte til annet tøy for den turen. Men først må jeg finne jakke!
*CHOUCHOU* Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Skikkelig fin kjole! Og sa morsom at du skal ga pa ski i brudekjolen! Höres ut som det blir et artig byllup! Lykke til med forberedelsene!
Lassie Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Hørtes ut som et skikkelig artig vri på bryllupet!! Dritkult å gå på ski i brudekjolen da!!
Gjest Jannibrud i.i. Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 Kjolen din er helt nydelig, -og bryllupet høres helt topp ut! Vi giftet oss nettopp utenfor allfarvei, og siden det er sommer ble det røde joggesko og allværsjakke til brudekjole for min del, da vi skulle gå mellom kirken og lokalet. Helt fantastisk:-) Lykke til!
Lemona Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 Kjempetøff! Skjønner ikke at ikke flere velger noe litt mer spesielt.
Boogie Skrevet 4. august 2005 #10 Skrevet 4. august 2005 Så spennende og artig vri på det hele !! Veldig stilig og pen kjole
Gjest Vindelspev Skrevet 4. august 2005 #11 Skrevet 4. august 2005 Et friskt pust blant masse kjedelige kjoler. Den var det snert på!
Olifant Skrevet 4. august 2005 #12 Skrevet 4. august 2005 Kjempestilig kjole!!! Hvor har du kjøpt den?
FruE Skrevet 4. august 2005 #13 Skrevet 4. august 2005 Nydelig!!! Kikket faktisk på denne selv, og den var en av mine favoritter. Men endte opp med spesialdesignet kjole, men den er i samme stil som denne. Jeg synes generelt at veldig mange brudekjoler er helt uten personlighet, ser nesten ikke forskjell på de. Men denne er typete og lekker!
Glossy Skrevet 4. august 2005 #14 Skrevet 4. august 2005 Kjempe stilig kjole!! Så kult å gå på ski da.... virkelig utradisjonelt!
Gika Skrevet 5. august 2005 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2005 Takk alle sammen! Så hyggelig at dere liker kjolen. Jeg har jo lyst til å vise den fram til alle, så det var veldig godt å kunne gjøre det her... Kjolen er kjøpt på Eden Brud på Grünerløkka. Jeg kan absolutt anbefale dem, litt spesielle kjoler og god service.
Nasseline Skrevet 5. august 2005 #16 Skrevet 5. august 2005 Den var utrolig stilig!! Denne hadde jeg virkelig sansen for!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #17 Skrevet 5. august 2005 Kjempefin kjole!! Så gøy at dere skal gå på ski til lokalet, lov meg at dere får med en fotograf til å forevige det hele! Det må bare bli kjempestilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå