Gå til innhold

Kan mannen komme flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen trekker ut ved orgasme og putter den inn igjen etter han har ejakulert, og fortsetter å knulle...hot or not?

Anonymkode: a2543...c4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor lenge vi alt har holdt på.
Er jeg dausliten etter 4 timer, er det ikke så veldig hot lengre. 

• Liker 1
Skrevet

Definitivt hot. 

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis mannen trekker ut ved orgasme og putter den inn igjen etter han har ejakulert, og fortsetter å knulle...hot or not?

Blå piller

Skrevet

Stikker jeg fingrene i rumpa på typen, kommer både 4 og 5 orgasmer på rad. Ikke av den svake typen, han rister og sjelver og heftig mye lyd

Anonymkode: bbf5b...abd

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 21.11):

Jeg kan, noen ganger. Og det mottas som oftest med begeistring. Trikset mitt er "pull out" og ikke røre, bare sprute uten håndarbeid, da er den rett som det er klar for en bonusrunde. Tror det har noe med graden av stimuli å gjøre. Funker ikke hver gang men noen ganger.

Hun sier det er hot, jeg er enig i det, spesielt om dealen er "don't pull out" i runde to. 

Ganske gøy😚

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Skrevet

Da jeg var yngre, kunne jeg fint komme flere ganger.  Nå er det lenge siden jeg har ligget med noen, så jeg vet ikke nå. Hadde partnren gitt meg tid, og samtidig vært interessert i mer enn bare en runde,så tror jeg det hadde gått an.

Anonymkode: a2257...ae4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 21.11):

Jeg er mann 50. Kan komme flere ganger. Men må ha noen minutter å hente meg inn mellom rundene. Jeg og min kjære drar noen ganger på swingersklubb. Da kan jeg fint komme 5 ganger i løpet av noen timer. 

Anonymkode: 5a20a...ebb

Skrevet
Gorgonzola skrev (På 24.11.2020 den 18.02):

Jeg kan, noen ganger. Og det mottas som oftest med begeistring. Trikset mitt er "pull out" og ikke røre, bare sprute uten håndarbeid, da er den rett som det er klar for en bonusrunde. Tror det har noe med graden av stimuli å gjøre. Funker ikke hver gang men noen ganger.

Hun sier det er hot, jeg er enig i det, spesielt om dealen er "don't pull out" i runde to. 

Ganske gøy😚

Dette gjør mannen min også innimellom. Men synes ikke orgasmene blir like sterke. 

Anonymkode: 75210...6f6

Skrevet

I wish.. 😐

Anonymkode: 4dc74...720

Skrevet
On 11/22/2020 at 7:25 AM, mannfolket said:

Blå piller

Jeg klarer det helt fint uten hjelpemidler.

Anonymkode: acdb5...6cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg klarer det helt fint uten hjelpemidler.

Hvordan? Og rett etter hverandre?👍

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 18.51):

Dette gjør mannen min også innimellom. Men synes ikke orgasmene blir like sterke. 

Anonymkode: 75210...6f6

Kjenner meg igjen der men noen ganger kan det være deilig med to ikke fullt så sterke framfor en som river deg i filler, ikke minst dersom også hun får litt ekstra glede ut av det, to omganger er jo gjerne velkomment😇

Endret av Gorgonzola
Skrevet
On 11/27/2020 at 9:17 PM, AnonymBruker said:

Hvordan? Og rett etter hverandre?👍

Rett etter hverandre, ja. Blir ikke slapp av å komme.

Hvordan? Vet ikke. Har bare alltid klart det.

Skrevet

Trenger man å komme hver gang? 

Skrevet
On 11/24/2020 at 6:02 PM, Gorgonzola said:

Ganske gøy😚

Samme her. Kan gjøre det flere ganger. Etter 4 ganger, så pleier jeg å la den 5 være den siste. Da er det ikke så mye juice igjen i posen 😁

Skrevet
OxBall skrev (7 minutter siden):

Samme her. Kan gjøre det flere ganger. Etter 4 ganger, så pleier jeg å la den 5 være den siste. Da er det ikke så mye juice igjen i posen 😁

Er orgasme nr 5, like kraftig som den første? Jeg er ung mann og får opptil 10 orgasmer på rad. Mine orgasmer blir sterkere og sterkere for hver gang. Siste pleier jeg alltid å miste bevisstheten i et minutt eller to.

• Liker 1
Skrevet

Jo... kan du sakene dine kan mannen helt fint få flere orgasmer etter hverandre på kort tid. Men det er da ikke med utløsning hver gang. Det er hot! Og utløsningene blir enda sterkere hos mannen desto flere han får etter hverandre.

Anonymkode: e6e4b...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...