AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg er ikke fornøyd med bildene som ble tatt i barnehagen da de hadde fotograf. Bakgrunnen er grell og redigeringen til bildene er veldig 90-talls. Jeg vurderer å få scannet inn bildene profesjonelt og redigere de litt selv og bestille utskrifter/bilder fra en annen leverandør. Vi har ikke signert noe form for kontrakt i forbindelse med fotograferingen, men lurer likevel på om dette er i gråsonen til hva som er lov? Anonymkode: 087b3...9ea
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke fornøyd med bildene som ble tatt i barnehagen da de hadde fotograf. Bakgrunnen er grell og redigeringen til bildene er veldig 90-talls. Jeg vurderer å få scannet inn bildene profesjonelt og redigere de litt selv og bestille utskrifter/bilder fra en annen leverandør. Vi har ikke signert noe form for kontrakt i forbindelse med fotograferingen, men lurer likevel på om dette er i gråsonen til hva som er lov? Anonymkode: 087b3...9ea Uten at du har kjøpt bildene digitalt kan du selvfølgelig ikke scanne bildene for å da redigere og printe de ut på nytt. Spør heler fotografen om du kan kjøpe bildene digitalt. Når du kjøpe print kjøper du kun print. Ikke rettigheter for å scanne bildet for da å printe på nytt. Anonymkode: 02b5a...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten at du har kjøpt bildene digitalt kan du selvfølgelig ikke scanne bildene for å da redigere og printe de ut på nytt. Spør heler fotografen om du kan kjøpe bildene digitalt. Når du kjøpe print kjøper du kun print. Ikke rettigheter for å scanne bildet for da å printe på nytt. Anonymkode: 02b5a...6fb Visste ikke at man kunne kjøpe bildene digitalt. Dette står ikke som et alternativ i papiret vi fikk med bildene 🙂 Men da skal jeg høre med de, takk for tips. Anonymkode: 087b3...9ea
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Visste ikke at man kunne kjøpe bildene digitalt. Dette står ikke som et alternativ i papiret vi fikk med bildene 🙂 Men da skal jeg høre med de, takk for tips. Anonymkode: 087b3...9ea Det er ikke alle som selger de, men du kan godt høre med fotografen. Men du betaler nok en 1000 lapp for det. Anonymkode: 02b5a...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå