AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg trenger hjelp, ble dumpet for 1 mnd siden og vi har begynt med samvær, jeg må snakke med han å treffe han ofte pga barn sammen, hvordan kommer jeg meg videre, hvordan kan jeg gå videre å ikke ha det vondt lenger når jeg blir påminnet han hele tiden, noen tips ? Skulle ønske vi kunne sette samvær på vent i en del mnd så jeg takler dette bedre, føles ut som et nytt brudd for hvert samvær, (nei han er ikke med meg og barn sammen, men vi møtes jo i døra og må snakke om barn) 😔 hvordan.... jeg glemmer ofte når det har gått noen dager, så er det samvær igjen og jeg faller ned... Anonymkode: 7b9ec...f43
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Ta samtalene/avtalene om barn over tekst. Send ungen ut døra og lukk den igjen. Du kan følge med ut vinduet st barnet blir henta, trenger ikke prate. Anonymkode: e4238...8d8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Hvor gammelt er barnet ? Anonymkode: 22beb...7a0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Overlevering via barnehage/skole, og så samler du opp beskjeder i et notat hele uken som du sender på sms dagen før overlevering. Saklig, høflig og uten følelser Anonymkode: 15480...98c 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Barnet er for lite til barnehagen enda... ts Anonymkode: 7b9ec...f43
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnet er for lite til barnehagen enda... ts Anonymkode: 7b9ec...f43 Hvis barnet er under året skjønner jeg at det er ekstra sårt. Da må dere møtes i døra, men du kan fint bare rekke ham vogna og ta kommunikasjon skriftlig. Anonymkode: e4238...8d8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Forstår at dette er tungt ts. men hvorfor ble det brudd? Fant han noe andre? var han ikke klar for å bli far? Anonymkode: 22beb...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå