Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp, ble dumpet for 1 mnd siden og vi har begynt med samvær, jeg må snakke med han å treffe han ofte pga barn sammen, hvordan kommer jeg meg videre, hvordan kan jeg gå videre å ikke ha det vondt lenger når jeg blir påminnet han hele tiden, noen tips ? Skulle ønske vi kunne sette samvær på vent i en del mnd så jeg takler dette bedre, føles ut som et nytt brudd for hvert samvær, (nei han er ikke med meg og barn sammen, men vi møtes jo i døra og må snakke om barn) 😔 hvordan.... jeg glemmer ofte når det har gått noen dager, så er det samvær igjen og jeg faller ned... 

Anonymkode: 7b9ec...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta samtalene/avtalene om barn over tekst.

Send ungen ut døra og lukk den igjen. Du kan følge med ut vinduet st barnet blir henta, trenger ikke prate. 

Anonymkode: e4238...8d8

Skrevet

Hvor gammelt er barnet ? 

Anonymkode: 22beb...7a0

Skrevet

Overlevering via barnehage/skole, og så samler du opp beskjeder i et notat hele uken som du sender på sms dagen før overlevering. Saklig, høflig og uten følelser

Anonymkode: 15480...98c

• Liker 6
Skrevet

Barnet er for lite til barnehagen enda... ts 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet er for lite til barnehagen enda... ts 

Hvis barnet er under året skjønner jeg at det er ekstra sårt. Da må dere møtes i døra, men du kan fint bare rekke ham vogna og ta kommunikasjon skriftlig. 

Anonymkode: e4238...8d8

Skrevet

Forstår at dette er tungt ts. 
men hvorfor ble det brudd? Fant han noe andre? 
var han ikke klar for å bli far?

Anonymkode: 22beb...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...