Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Hva slags hudpleier passer til fett/sensitiv hud? Ute etter hele pakka. Har testet ole henriksen balance it all, men til vinteren må jeg ha noe annerledes.

Blir kjøpt hos blivakker.no 

Skriv gjerne med linker her.

Endret av Cocogirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..? 

Skrevet

en fuktighetskrem

Skrevet (endret)
12 minutter siden, exictence skrev:

en fuktighetskrem

Hvilken?

Endret av Cocogirl
Skrevet
1 minutt siden, Cocogirl skrev:

Hvilken?

I et parfymeri kan jeg tenke meg du får anbefalt en dagkrem som er egnet til fet og sensitiv hud. Det fins mange merker. Noen foretrekker et merke, mens den samme kremen ikke er å foretrekke på en annen. Det må du prøve deg frem til hva du liker. Jeg liker godt Dermilogica som kan kjøpes på noen apotek og enkelte hudsalonger.

Jeg har en Dermalogica for tørr hud. Så har jeg en fuktighetskrem uten parfyme fra bodylotion. Bytter litt på hvilken jeg bruker. 

Dagkremen har solfaktor som no er bra for huden å beskytte mot ultrafiolette stråler. Samtidig beskytter det også mot at huden kan produsere d-vitamin. Jeg tror at det er godt å variere litt, og bruker derfor en fuktighetskrem når det ikke er sol.

Skrevet

Boikott blivakker.no

Anonymkode: 4a47c...2f1

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Cocogirl skrev:

Hei. Hva slags hudpleier passer til fett/sensitiv hud? Ute etter hele pakka. Har testet ole henriksen balance it all, men til vinteren må jeg ha noe annerledes.

Blir kjøpt hos blivakker.no 

Skriv gjerne med linker her.

Ta en hudtest på skincity.no. Der får du gode svar. 

Og kjøp heller produkter hos andre enn Bli vakker. 

Anonymkode: 6b7a3...36c

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en hudtest på skincity.no. Der får du gode svar. 

Og kjøp heller produkter hos andre enn Bli vakker. 

Anonymkode: 6b7a3...36c

Vel jeg velger akkurat blivakker.

Skrevet
1 time siden, Cocogirl skrev:

Vel jeg velger akkurat blivakker.

Må det være Blivakker? Jeg har noen gode produktforslag til deg, men de får du ikke tak i der.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Roci skrev:

Må det være Blivakker? Jeg har noen gode produktforslag til deg, men de får du ikke tak i der.

Må ikke være kun bli vakker.

Skrevet

Med sensitiv hud kan jeg virkelig anbefale og unngå både produkter med parfyme og eteriske oljer, da dette kan være irriterende. 

Avene Tolerance Extreme og La Roche-Posay Toleriane er to hudpleieserier du får tak i på de fleste apotek og passer fint til sensitiv hud. 

Anonymkode: 9ba03...268

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...