AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Hvem lar dere følge dere på instagram? Har dere kollegaer og bekjente på følgerlisten, eller kun nære venner? Jeg sliter litt med sosiale medier merker jeg. Jeg har egentlig ikke lyst til at andre enn mine nærmeste og kollegaer skal følge meg på instagram. Jeg deler ikke så mye, men det jeg deler er jeg ikke interessert i å dele med bekjente og tidligere venner. Likevel lar jeg disse følge meg (har privat konto). Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør dette, tror jeg er redd for å få melding om "hvorfor får jeg ikke følge deg" eller noe sånt. Godtok for noen dager siden følgeforespørsel fra en tidligere venninne som var veldig falsk mot meg tidligere, men så ordna vi opp men har ikke hatt kontakt på flere år. Samtidig har jeg en del bekjente som jeg ikke har noe imot, samtidig som jeg har noen jeg egentlig ikke liker og det er en soleklar grunn til at de er bekjente. Høres ut som en teit problemstilling men det er noe jeg tenker over. Jeg er også en ganske privat og konfliktsky person, så det er vel derfor jeg tenker på dette. Anonymkode: b3167...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå