Gå til innhold

Hvem tror du Trollet i Maskorama er?

AnonymBruker

Trollet  

183 stemmer

1. 1. Hvem er Trollet?

• Ulrikke
      83
    • Cess
      52
    • En annen
      47

Anbefalte innlegg

har hengt meg helt opp i den manglende folkefesten. det må jo være ulrikke. tipper nrk føler de må fronte henne litt ekstra siden eurovision glappp. 

Anonymkode: c0970...00e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trollet har jo hintet til at hun har ofret kjærligheten for karriere osv., det stemmer jo ikke med Ingeborg i det hele tatt som er ung og har kjæreste. 

Anonymkode: c264e...945

Nei, det passer jo ikke så godt, det eneste er jo hvis hun mener fra veldig ung alder da (tenårene). Men jeg synes det med å gå glipp av folkefesten var et enda sikrere hint til at det er Ulrikke... Hvis ikke det er finalen i Stjernekamp hun hinter til der da... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært på konsert med henne, stemmen ligner ikke i det hele tatt.

Hintene passer ikke, hun har ikke slitt med kjærligheten og hun var ikke kjent nok for 1,5 år siden da de valgte ut deltakerne. Egentlig ikke kjent nok nå heller.

Godt forslag, stemmen ligner faktisk! :P Men usikker på om hun er kjent nok, er ikke så mange som vet hvem hun er.

Ut fra hintene, måten å snakke på osv. holder jeg en knapp på Cess! :) 

Var Ulrikke kjent for 1,5 år siden da?

Anonymkode: bf888...418

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Var Ulrikke kjent for 1,5 år siden da?

Anonymkode: bf888...418

Deltok i Stjernekamp høsten 2018. :)

Anonymkode: ffb04...5eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

har hengt meg helt opp i den manglende folkefesten. det må jo være ulrikke. tipper nrk føler de må fronte henne litt ekstra siden eurovision glappp. 

Folkefest kan være 17 mai. Cess elsker 17 mai. Men ikke vet jeg 😀

Anonymkode: 5ef42...b36

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkt litt på Ulrikke, og senere Lisa Børud... Men nå etter sist gang skifta jeg mening til Lisa Stokke...  ( pga stemmen..)

Anonymkode: 3c7df...9ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Tone Damli eller Maria Haukås. Er det ikke noen av hintene som er falske?

Å gå glipp av folkefesten kan vel bare bety at man har kommet på 2 plass i en eller annen konkurranse, skulle opptrådt på en stor happening (sykdom feks)

Anonymkode: e7935...dfb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tipper Tone Damli eller Maria Haukås. Er det ikke noen av hintene som er falske?

Å gå glipp av folkefesten kan vel bare bety at man har kommet på 2 plass i en eller annen konkurranse, skulle opptrådt på en stor happening (sykdom feks)

Jeg tror heller ikke man kan ta hintene helt bokstavelig, det har man jo sett på de siste som er blitt avslørt også. Tror hintene kan tolkes ganske oppfinnsomt innimellom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men stemmen til trollet tilhører helt åpenbart ikke verken Tone Damli eller Maria Haukaas Mittet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Cess, er helt overbevist. Flere av hintene peker mot en komiker, og det er veldig få som er så lave som trollet😅

overrasker meg ikke at hun synger så fint, hun har interessen for scene og revy

Anonymkode: 95c6a...9d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cess! Pga trollet fjes som er tullete, komisk, littt sånn her🤪; cecss er komiker og kjent for ansiktsmimikk og å tulle seg til, gjemme seg bak humor. 
stemmen ligner både i intervju og sang,

hintene stemmer; hun jobber for å få folk i godt humør, savner en folkefest (er ekstremt opptatt av blant annet 17mai), Kjent for å være opptatt av smågodt, hun går rundt i lekeby (hinter om at personen er leken og barnslig), har tuftet karrieren på singellivet, og mener fortsatt etter hun fikk kjæreste nylig at hun er usikker på om hun er en som kan elskes\være i et seriøst forhold fordi hun er så tullete, Hun tør endelig gjøre no hun ikke ville turt uten maske på, hun lever for applaus, hun er storesøster, føler seg som lillesøster (til Hege og Linn) og er liten av vekst, hun har brukt uttrykket hashtag bucketlist i et intervju, ja the list goes on, jeg kan ikke skjønne at det kan være noen andre!,

Anonymkode: de95d...a95

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trollet har jo hintet til at hun har ofret kjærligheten for karriere osv., det stemmer jo ikke med Ingeborg i det hele tatt som er ung og har kjæreste. 

Kan det ikke være hennes ex det var snakk om? Hun har vel holdt på en stund. 

Anonymkode: c11c9...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men stemmen til trollet tilhører helt åpenbart ikke verken Tone Damli eller Maria Haukaas Mittet.

Nei. Rare tips folk kommer med.

Anonymkode: 6a113...168

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Deltakerne til Maskorama ble plukket ut før Brandstorp deltok i mgp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (49 minutter siden):

Deltakerne til Maskorama ble plukket ut før Brandstorp deltok i mgp.

Har du kilde på dette? Anne Rimmen fødte i april, Ulrikke vant mgp i februar. Tviler vel på om Rimmen ble kontaktet og takket ja til deltakelse mens hun var høygravid, uten at jeg har noen kilder på verken det ene eller det andre.

Finner ikke noe info om at NRK skulle sende Maskorama før så sent som i oktober. Men kostymene tar jo tid å lage, så jeg vet ikke.

Uansett er det ikke noe i veien for at minst en deltaker er blitt plukket ut senere enn andre, at noen har trukket seg i prosessen, osv.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...