Gå til innhold

Hvem tror du Trollet i Maskorama er?

AnonymBruker

Trollet  

183 stemmer

1. 1. Hvem er Trollet?

• Ulrikke
      83
    • Cess
      52
    • En annen
      47

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor i all verden er du det?

JT har for øvrig snakket om henne, er et bevis for at hun ikke er med i denne konkurransen.

Anonymkode: 6a113...168

Så det at Jan Thomas har tippet på en person er bevis på at det ikke er den personen? Beklager, men jeg skjønner ikke logikken din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oida skrev (7 timer siden):

Så det at Jan Thomas har tippet på en person er bevis på at det ikke er den personen? Beklager, men jeg skjønner ikke logikken din.

Det er fordi JT sine forslag er helt på viddene 😂😂

Anonymkode: 2e935...ec7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid S. Vet egentlig ikke om hintene passer osv, men jeg la merke til at en lørdag for noen uker siden hadde hun bilder der hun latet som om hun var et troll på instagram.

Anonymkode: d5c7a...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er fordi JT sine forslag er helt på viddene 😂😂

Anonymkode: 2e935...ec7

Det er en del av sjarmen med JT 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (13 timer siden):

Hele poenget med Jan Thomas er at han skal komme med «spenstige», urealistiske tips som ikke stemmer. Sjansen for at noen han har nevnt er korrekt er vel i praksis 0 %.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Astrid S. Vet egentlig ikke om hintene passer osv, men jeg la merke til at en lørdag for noen uker siden hadde hun bilder der hun latet som om hun var et troll på instagram.

Det er vel bare et tegn på at det ikke er henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er vel bare et tegn på at det ikke er henne.

Det kan jo være et hint også da, men vet ikke jeg. Hvorfor skulle hun ellers gjøre det?

Dag Sørås har forresten skrevet på instagram nå at det er han selv som er trollet. Men siden finalen er i morgen virker det jo rart det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan jo være et hint også da, men vet ikke jeg. Hvorfor skulle hun ellers gjøre det?

Dag Sørås har forresten skrevet på instagram nå at det er han selv som er trollet. Men siden finalen er i morgen virker det jo rart det også.

De som legger igjen slike «spor» er bare folk som synes det er gøy om noen spekulerer om det kan være dem. Carew har visst lagt ut noe som liksom skal få folk til å tro han er elgen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De som legger igjen slike «spor» er bare folk som synes det er gøy om noen spekulerer om det kan være dem. Carew har visst lagt ut noe som liksom skal få folk til å tro han er elgen.

Hvordan skulle noen som helst tro at dag sørås er trollet? Trollet er jo en dame.

dag sørås driver med humor på Instagram. 

lol. 

Anonymkode: de95d...a95

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skulle noen som helst tro at dag sørås er trollet? Trollet er jo en dame.

dag sørås driver med humor på Instagram. 

lol. 

Dag Sørås? Jeg siktet til Astrid S.

Ingen tror Dag Sørås er trollet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dag Sørås? Jeg siktet til Astrid S.

Ingen tror Dag Sørås er trollet.

Innlegget du siterte handlet om at dag sørås la ut innlegg på insta hvor han skriver at han er trollet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt umulig for meg å forstå at man kan tro at trollet er noen andre enn Ulrikke. Det er så åpenbart, og finnes ikke tvil overhode.. 

Trollet har understreket i intervjuer at det er særdeles utfordrende å synge med maska. Dette forklarer at stemmen noen ganger svikter på de høye tonene. Utover det er sangstemmen til trollet en av de beste vi har i Norge, og det er ikke Cess, for da hadde hun jobbet som sanger, det er ikke noe å lure på. Cess har dessuten en mye "skarpere" pitch i stemmen. Jeg er logoped og har utdannelse innen stemme, så jeg er i stand til å høre mange ulike trekk ved folks stemmer.. Ingeborg Walther sin stemme er nærmere trollets enn hva Cess sin stemme er. Men Ulrikke sin stemme er 100% match. 

Det var også åpenbart at Ulrikke kom rett fra kostymet da hun sang duetten. Reagerte umiddelbart på at hår, sminke og klær så ut som hastverksarbeid ifht hvordan hun vanligvis er stylet. 

Vet at dette virker bastant men det blir digg i kveld når maska faller og alle vi som vet det er Ulrikke endelig kan slippe å føle oss stae og påståelige 😁

Anonymkode: 55606...7d3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Innlegget du siterte handlet om at dag sørås la ut innlegg på insta hvor han skriver at han er trollet. 

Nei. Les første avsnitt i innlegget jeg siterte. Det handlet om Astrid S og var svar til et innlegg om Astrid S.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er Kevin Vågenes! Husk at han er flink å både synge og imitere, tenk på den sketsjen hans med hun dama i parterapi som skulle synge i utdrikningslag og overalt. 

Anonymkode: 56f9e...c11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Helt umulig for meg å forstå at man kan tro at trollet er noen andre enn Ulrikke. Det er så åpenbart, og finnes ikke tvil overhode.. 

Trollet har understreket i intervjuer at det er særdeles utfordrende å synge med maska. Dette forklarer at stemmen noen ganger svikter på de høye tonene. Utover det er sangstemmen til trollet en av de beste vi har i Norge, og det er ikke Cess, for da hadde hun jobbet som sanger, det er ikke noe å lure på. Cess har dessuten en mye "skarpere" pitch i stemmen. Jeg er logoped og har utdannelse innen stemme, så jeg er i stand til å høre mange ulike trekk ved folks stemmer.. Ingeborg Walther sin stemme er nærmere trollets enn hva Cess sin stemme er. Men Ulrikke sin stemme er 100% match. 

Det var også åpenbart at Ulrikke kom rett fra kostymet da hun sang duetten. Reagerte umiddelbart på at hår, sminke og klær så ut som hastverksarbeid ifht hvordan hun vanligvis er stylet. 

Vet at dette virker bastant men det blir digg i kveld når maska faller og alle vi som vet det er Ulrikke endelig kan slippe å føle oss stae og påståelige 😁

Anonymkode: 55606...7d3

Har du hørt ingeborg synge den duetten,  the prayer? Søk på YouTube. Så mye av klangen og måten hun synger den på er kliss likt. Og hun har sikkert forsøkt å synge det litt annerledes. Ingeborg har jo kanskje enda bedre stemme enn ulrikke, så det passer med hvor fantastisk trollet synger. Jeg trodde også det var Ulrikke, men ulrikke synger ikke helt like mykt som trollet gjør på sitt aller mykeste, og ulrikke synger kanskje enda kraftigere på de kraftige delene. Ulrikke har selv sagt at hun tror det er Ingeborg fordi de to har ganske like stemmer.

Så er det hintene. Ingeborg har drevet med mye forskjellig inkl dans, og ikke helt bestemt seg for hva hun skal satse på ennå (musikal/broadway var jo egentlig drømmen, mens hun nå jobber som artist.) Men hun har jo allerede nådd målet om å spille en hovedrolle - i musikalen Trolle(!) - og er akkurat der hun ønsker å være. Hum har vært med på konkurranser som the voice, beat for beat og stjernekamp. Hun har jobbet ekstremt målrettet og droppet alt annet i ungdomstiden for å nå målene sine, som også passer med flere hint. Og hun er såpass ung at det å velge en ganske ny sang som moren hennes liker gir litt ekstra mening :)

Altså, hvordan kan det ikke være henne? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo bli litt av et antiklimaks om maska faller og så er det en eller annen ukjent person ved navn Ingeborg (?). Temmelig utenkelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...