Gå til innhold

Hvem tror du Trollet i Maskorama er?

Trollet  

183 stemmer

1. 1. Hvem er Trollet?

• Ulrikke
      83
    • Cess
      52
    • En annen
      47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørreundersøkelse for Trollet

Anonymkode: 4f26d...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisa Børud 

Anonymkode: 20d66...a47

• Liker 3
Skrevet

Marit Larsen

Anonymkode: 4052d...863

• Liker 1
Skrevet

Ingeborg walther

Anonymkode: 7b938...eed

• Liker 6
Skrevet

Ella Marie Hætta Isaksen

Anonymkode: fd5f7...5da

Skrevet

Selvfølgelig er det Ulrikke som er trollet💕

Anonymkode: 6caf4...c81

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Emma Ellingsen. Trollet omtales som en hen» «Finnes det kjærlighet for meg?» sa trollet. Personen er veldig ung. 

Anonymkode: 4d33a...daf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Emma Ellingsen. Trollet omtales som en hen» «Finnes det kjærlighet for meg?» sa trollet. Personen er veldig ung. 

Anonymkode: 4d33a...daf

Emma bruker hun/henne, ikke hen.

• Liker 5
Skrevet

Siri Nilsen

Anonymkode: 32192...2d6

Skrevet

Hun som var med i Stjernekamp, Ingeborg/ Ingebjørg eller noe- Ihvertfall er hun fra Særp...

Anonymkode: 0ec2e...00f

• Liker 3
Skrevet

Cess eller Sandra Lyng Haugen

Anonymkode: 2ef1b...44b

• Liker 1
Skrevet

Hun som alltid er så stilig på håret. Rødt hår. Har vært med i forskjellige band og musikkprogrammer, og så vært dommer i et av disse talentshowene.

Anonymkode: 56f9e...c11

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun som alltid er så stilig på håret. Rødt hår. Har vært med i forskjellige band og musikkprogrammer, og så vært dommer i et av disse talentshowene.

Anonymkode: 56f9e...c11

Silja Nymoen?

Skrevet

Nicoline Berg Kaasin?

Anonymkode: 0bc75...441

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 14.07):

Ella Marie Hætta Isaksen

Anonymkode: fd5f7...5da

Har vært på konsert med henne, stemmen ligner ikke i det hele tatt.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun som var med i Stjernekamp, Ingeborg/ Ingebjørg eller noe- Ihvertfall er hun fra Særp...

Hintene passer ikke, hun har ikke slitt med kjærligheten og hun var ikke kjent nok for 1,5 år siden da de valgte ut deltakerne. Egentlig ikke kjent nok nå heller.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Siri Nilsen

Anonymkode: 32192...2d6

Godt forslag, stemmen ligner faktisk! :P Men usikker på om hun er kjent nok, er ikke så mange som vet hvem hun er.

Ut fra hintene, måten å snakke på osv. holder jeg en knapp på Cess! :) 

Anonymkode: c264e...945

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvem halvparten av de som nevnes her er. 

Anonymkode: 1224b...cae

• Liker 9
Skrevet

Googlet Siri Nilsen, hun er gift og de har vært sammen rundt 15 år, og har barn. Så da stemmer ikke hintene med henne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har vært på konsert med henne, stemmen ligner ikke i det hele tatt.

Hintene passer ikke, hun har ikke slitt med kjærligheten og hun var ikke kjent nok for 1,5 år siden da de valgte ut deltakerne. Egentlig ikke kjent nok nå heller.

Godt forslag, stemmen ligner faktisk! :P Men usikker på om hun er kjent nok, er ikke så mange som vet hvem hun er.

Ut fra hintene, måten å snakke på osv. holder jeg en knapp på Cess! :) 

Mulig ikke Ingeborg W er kjent nok for de fleste, men hun var jo med i the Voice og har vært med i Stjernekamp som var på lørdager rett før Maskorama begynte, så det er mulig de har tenkt at hun da er friskt i minne... Det er i alle fall lett å høre at det er en ung dame som kommer fra Østfold (avslørte dialekten på lørdag under Fångad av en Stormvind) Jeg tror det er Ulrikke eller Ingeborg, men holder en knapp på Ingeborg...

• Liker 4
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden):

Mulig ikke Ingeborg W er kjent nok for de fleste, men hun var jo med i the Voice og har vært med i Stjernekamp som var på lørdager rett før Maskorama begynte, så det er mulig de har tenkt at hun da er friskt i minne... Det er i alle fall lett å høre at det er en ung dame som kommer fra Østfold (avslørte dialekten på lørdag under Fångad av en Stormvind) Jeg tror det er Ulrikke eller Ingeborg, men holder en knapp på Ingeborg...

Trollet har jo hintet til at hun har ofret kjærligheten for karriere osv., det stemmer jo ikke med Ingeborg i det hele tatt som er ung og har kjæreste. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...