Gå til innhold

Hvem tror du Ravnen i Maskorama er?

AnonymBruker

Ravnen  

93 stemmer

1. 1. Hvem er Ravnen?

• Anne Rimmen
      41
    • Karen Marie Ellefsen
      6
    • En annen
      46

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det burde i hvert fall vært Marion Ravn. 

Sorry, kunne ikke dy meg. 

Anonymkode: d9d22...db1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, har ikke tenkt på Anne Rimmen før. Elsker og hater dette programmet. Jeg syns det er så gøy at vi ikke vet hvem det er, samtidig blir jeg så irritert for at jeg ikke klarer å lande på en det kan være 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, all denne tenkinga...🙈 Bare håper ikke ravnen er en eller annen Johnny McOlsen, som jeg så definitivt ikke aner hvem er... :fnise:

Anonymkode: 1cba6...e4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Steira, Helene Olafsen eller Solveig Guldbrandsen. Kan ikke tenke meg at det kan være noen annen enn en av disse. 

Anonymkode: 3e65b...fc7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Alle skjønner da i hvert fall må at ravnen er Anne Rimmen. Den vesle tvilen som var ble feid til side da hun sa at hun har vunnet en pris, stemt frem av folket. Anne Rimmen vant folkets pris på Gullruten i 2011.

Anonymkode: 3d1b6...213

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle skjønner da i hvert fall må at ravnen er Anne Rimmen. Den vesle tvilen som var ble feid til side da hun sa at hun har vunnet en pris, stemt frem av folket. Anne Rimmen vant folkets pris på Gullruten i 2011.

Garantert👍🏻
Og hun har kjent familie, født i 1981 vært med på OL (som reporter) og gift med en verdensmester (cross)

Anonymkode: 90496...b12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har da mange andre også gjort. Det hintet gjorde absolutt ingen forskjell, det er fortsatt en hel del som passer til alle. 

Anonymkode: 2cbd0...62f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...