Callie Skrevet 4. august 2005 #1 Del Skrevet 4. august 2005 Nå skal jeg endelig få tatt av de siste irriterende kiloene. Har allerede tatt av to, og skal prøve på de siste fem nå. Belønning underveis er viktig, og jeg skal unne meg noe jeg virkelig har lyst på etter hvert. Det trengs store gulrøtter for å holde min svake viljestyrke under kontroll, hihi. 1 kg: Nytt belte + ansiktsbehandling 2 kg: 2 par nye sko (støvletter og jobbsko) 3 kg: Nye, lekre jeans 4 kg: Ytterjakke 5 kg: Enda lekrere jeans Sikle-sikle! Gleder meg!! Topp motivert nå, hehe. Har prøvd å ta av disse siste kiloene i flere år, så nå må det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #2 Del Skrevet 4. august 2005 Bra du ikke skal ned mer enn 5 kg da, det kunne blitt dyrt;) Men ja - belønninger er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 4. august 2005 #3 Del Skrevet 4. august 2005 Hmm hva skal du gjøre hvis/når du går opp igjen - hva med joggeturer i regnvær :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callie Skrevet 4. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. august 2005 Nei nei - her skal det bare være gulrøtter og belønning! Det er egentlig mer enn straff nok at jeg ikke går ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå