AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 på en tortillachips med ostesmak er det bilde av grønn dip, er det derfor meningen at man skal bruke grønn dip da? eller er det tilfeldig? vet at man kan dippe i smeltet brunost eller hva det måtte være hvis man føler for det, men jeg lurer på hva som er vanligst og "meningen" . 😬😬😬 Anonymkode: 8c5c8...ee5
Minya Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Jeg føler at tortillachips med ostesmak funker best med salsadip, men jeg er kanskje sær. Avocadodip funker for salt maischips, men jeg har prøvd den ostedippen du finner i snackshylla en gang, den funka helt greit med den Mexican Fiesta potetgullen til Kims, etter tre glass vin. 2
Camillapb Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Bildet er bare for å vise eksempel! Dypp i hva enn du vil! Selv foretrekker jeg guac, tacodip, holiday eller salsa!
Østkantgutt1913 Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Salsadippen med løk bla er digg til dette syntes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå