AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Hei! jeg er gravid i uke 4 og skal i utgangspunktet ha mensen idag. De to siste dagene har jeg hatt nærmest konstante mensenmurringer nederst i magen. Ikke direkte vondt, men ubehagelig og det er alltid der når jeg kjenner etter. Er dette normalt? Livredd for at mensen kommer 😱 Anonymkode: 16df3...c2b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Jeg hadde menssmerter nesten hele graviditeten... husker ikke helt nøyaktig om det varte hele, men i allefall de første månedene! jeg gikk konstant med tampong i lomma, for det kjentes ut som mensen skulle komme i hvert øyeblikk, akkurat dette pågikk i 2-3 uker før jeg endelig tok en test! mensen kom aldri, men 9 mnd etter kom to friske tvillingjenter! ❤️❤️ Anonymkode: 9b0b5...b3e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde menssmerter nesten hele graviditeten... husker ikke helt nøyaktig om det varte hele, men i allefall de første månedene! jeg gikk konstant med tampong i lomma, for det kjentes ut som mensen skulle komme i hvert øyeblikk, akkurat dette pågikk i 2-3 uker før jeg endelig tok en test! mensen kom aldri, men 9 mnd etter kom to friske tvillingjenter! ❤️❤️ Anonymkode: 9b0b5...b3e Godt å lese ❤️ Anonymkode: 16df3...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå